VivanDivan

VivanDivan

tisdag 14 juni 2011

Hjälp…smakråd sökes…

God eftermiddag vänner! Lite lunchbloggning idag…På lördag ska jag ut med tjejklubben igen på hemligt galej (fast jag är arrangör så jag vet vad vi ska göra hi hi). Dock fick jag idag en sån himla lust att köpa en ny klänning. Skulle vilja ha en enkel svart och jag har spanat in tre modeller från Acne som jag tycker är superfina. Vilken tycker ni?

Först Naia Dress som ju har grymt snygg rygg. Den provade jag på lunchen och den var supersnygg men vääääldigt bar… (Bilder från Acnes hemsida)

14K111-900_a_23814K111-900_b_229

Sen har vi Darling Top som har väldigt snygg skärning. Finns även i vinrött om man skulle önska på Nelly.se.

658262-0014658262-0014_2

Sist ut en rätt enkel men stilren klänning, Manico dress också från Nelly.

658143-0014_2658143-0014

Eller ska jag inte ha någon av dessa och satsa på färg istället? Måste dock bestämma mig typ ikväll för annars hinner jag inte få någon om jag måste beställa…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

14 kommentarer:

  1. Den sista är bara såååååå fin!!!!!

    Du blir snygg i vilken du än väljer vännen...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den sista om du är säker på att du vill ha svart men jag röstar på färg ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den sista för den är både söt och tuff. Egentligen gillar jag den i mitten med, men den är lite för kort för min smak :) Fast i ärlighetens namn (nu är jag sååå tråååkigt). Du har ju en massa nytt och fint i garderoben!!! Ska du inte satsa på något vitt?
    Kram o lycka till :)

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på nummer 1. Min dotter har den och den är en alldeles fabulos klänning. Den hade du varit underbar i. Tuff och otroligt kvinnlig.
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  5. Nr 2 röstar jag på :-)

    kramis

    SvaraRadera
  6. Den tredje om du inte ska ha färg.

    Känns mer stilren...och snyggast tycker jag!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Läste din kommentar. Det är ju helt sjukt att vi lyckas beställa lika skor samtidigt, haha. Dom är så grymt snygga och sköna. Och dom är normala i stl. Längtar efter att få använda dom.

    Angående klänningval så håller jag helt klart på mittenklänningen av dom du lagt upp. Så jäkla fin. Du kommer bli en knock-out om du skulle köra på den ihop med Jeffrey Campbell-skorna! Ser fram emot bilderna! :)

    SvaraRadera
  8. Den översta var grym tyckte jag! Och mest "typiskt Acne" om nu det spelar någon roll:) Röstar iaf på den! Och så kan du ju alltid ha med en snygg scarf eller köra på en färgglad accossear om du inte vill gå all in med det svarta. Gillar din blogg förresten, du ser verkligen ut som en modell fina du:)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker du ska välja den överst, hur snygg och tuff som helst. Är det någon som kan bära upp den så är det du.
    KRam

    SvaraRadera
  10. Hade jag din kropp skulle jag köpa den översta blåsan och BO i den! Skitsnygg på ren svenska! Kram

    SvaraRadera
  11. Jag röstar på den i mitten, känns snygg och inte FÖR bar så att man känner sig obekväm med den! Men du klär ju i allt! ; )

    SvaraRadera
  12. Den sista helt klart! Klassisk men ändå lite rolig. Om det ska vara svart tycker jag det ska vara enkelt och stilrent. Men oavsett vilken du väljer kommer du vara dödssnygg! :-)

    Lycka till med svårt val - kram

    SvaraRadera
  13. Tack snälla ni för era röster. Var väldigt blandade åsikter. Få se hur jag gör :-) men era röster var väldigt värdefulla i mina val....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  14. Oj, det var blandade åsikter. Tack snälla ni för att ni tog er tid. Har nog en på lut just nu :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar