VivanDivan

VivanDivan

tisdag 28 juni 2011

Hjälp, vad fasen är det med Blogger nu???? Tröstar mig med midsommarbilder

God kväll! Jag behöver hjälp! Har både själv märkt och även andra att när man går in på min blogg hoppar den liksom längst ner och man får scrolla upp. Någon annan som varit med om det? Vet faktiskt inte vad jag lyckats pilla med för inställning och det är ap-drygt irriterande!!!!

För att trösta mig slänger jag in ett par bilder på fina midsommarungar från helgen. Blev inga bra bilder på mamman så det får ni inte se ha ha…

Första doppet för året. Ska hon våga?

P1120484

Jaaaa, min modiga lilla tjej

P1120485

Snabbt upp för det var ju sååå kallt…

P1120486

Felix lekte hellre med stenarna.

P1120482

Fast till slut blev det ett par dopp för honom också…

P1120487

Sötnosen i midsommarklänning från Ester Elenora och guldsandaler H&M. Kransen är gjord av egenplockade sommarblommor av min syster

P1120494P1120500

…och min tuffa lille kille i kläder från Fransa Kids och badskor!

P1120501P1120502

Midsommarstång måste man ju ha och dans blev det förstås

P1120514

Vacker sommarbukett på midsommarbordet. Vi var tvungna att sitta inne p g a väder, knott och mygg i mängder. Hela köket går i blått och vitt. Riktigt sommarstugigt tycker jag :-)

P1120528

Smarrig jordgubbstårta med maräng och massa grädde, sylt och vaniljkräm. Tillverkad av moi (med tårtbotten-bak-hjälp av syrran)

P1120532

Frukostmacka på midsommardagen. Mammas grova hembakta med keso, lax och grönsaker. Smaskens

P1120535

Storfiskarna

P1120538

P1120542P1120556

Och till sist lite armbrytning. Felix var kungen och vann över alla. SmileSpeciellt över mamman

P1120575

Mosad…

P1120577

Ha nu en fin kväll och kom ihåg att tipsa om ni vet vad som kan ha hänt med min blogg och sidhoppandet….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Fina bilder! Vad söt lilla tjejen är i sin EE-klännning:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Så söta de små är:) Helt bedårande!!!
    Och ja, din sida hoppar varje gång för mig..?? kram kam :)

    SvaraRadera
  3. Jättesöta barn du har. En riktigt fin midsommarflicka med blommsterkrans i håret. Det är ljuvligt att ha små barn och ja stora också för den delen.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  4. Konstigt med hoppet men har ingen aning om vad det kan röra sig om
    Superfina bilder!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder från ert midsomarfirande! Jag förstår att ni inte ville åka hem, bad, fiske och jordgubbstårta... Kan det bli bättre :-) Du har verkligen två små godingar i fina kläder! Och ja, din sida har hoppat de sista dagarna, men jag vet inta vad man kan göra.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder. Jag hade testat att ta bort den gadget med kalender som du har nere på din blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbart fina bilder på er midsommar..gud vad badsugen jag blir nu..

    kram!

    SvaraRadera
  8. Skulle tro att det är någon gadget som spökar. Vilka sötnosar du har!!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad trist med bloggen, trodde det bara var för mig som den scrollade längst ner.... Inga tips tyvärr.
    Härliga bilder!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder! De är verkligen modiga, de små, när det gäller att bada :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar