VivanDivan

VivanDivan

torsdag 16 juni 2011

Att masa sig upp…

God morgon! Imorse ville jag verkligen INTE gå upp. Haft feber hela natten och legat under två täcken. Hade först tänkt ligga kvar men så masade jag mig upp för att hjälpa till med barnen för det blir kaos annars och då kände jag att jag ju lika gärna kunde klä på mig och åka till jobbet. T hade lite bråttom iväg så det var inte så mycket till val man hade.

Har inte så mycket mer att skriva just nu. Ska göra iordning matsäck till barnens utflykt som de har varje torsdag och sen fara iväg. Få se om jag orkar hela dagen eller om jag åker hem efter lunch…

Dagens idag G-star top och kjol från förra året + skor Chilli. Minen är inte den bästa men jag orkade inte ens le så mycket idag.

P1120266P1120267P1120268P1120269P1120270P1120271P1120272

Ha en fin dag bloggisar så hörs vi. Och tack för alla krya-på-dig-hälsningar. Uppskattas mycket av yours truly

Puss & Kram

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Gums då!
    Hoppas du snart känner dig bättre och att du får vila i helgen...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej men iiii nu gör du ju som jag - jobbar trots att du är sjuk :( Marsch ner i sängen.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men hur orkar du ens?? :( kram

    SvaraRadera
  4. Meen , är det inte bättre att du tar det lite lughnt...Men så ser du som vanligt superfin ut :)
    kram..

    SvaraRadera
  5. Krya på dig!
    Nu har jag äntligen installerat Firefox på jobbet så nu hoppas jag minsann att jag kan kommentera. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej varför gå till jobbet när du är sjuk.Tänk på de du kan smitta ner .Lena

    SvaraRadera
  7. Tack för krya-på-dig hälsningarna och era fina kommentarer.

    Till de som kommenterar/tänker kommentera huruvida det är lämpligt att gå till jobbet när man är sjuk p g a man kan smitta kan jag bara säga att det är inte så lätt när man har massor att göra och snart semester. Kan någon rimligen säga att ni aldrig gått förkylda till jobbet så feel free att klaga....annars orkar jag inte bry mig just nu faktiskt.....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Det syns att du är risig....
    Må det gå över fort! Själv går jag snorig till jobbet titt som tätt, vissa perioder skulle man inte få jobba en dag annars.....
    Kram och krya på dig:)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar