VivanDivan

VivanDivan

måndag 13 juni 2011

Förkyld och filmhyra

God morgon vänner! Hur har ni det? Jag har gått och dragit på mig en dunderförkylning med nästäppa, halsont och en hosta av inte denna världen. Hosta brukar allid komma i slutet av mina förkylningar men nu kom det direkt sådär över natten. Känner mig dock inte hängig alls utan var faktiskt jättepigg imorse.

Ny arbetsvecka och jag hoppas det blir full vecka. Emilias feber måste varit ytterst övergående för igår kväll var hon feberfri och inga tecken på att inte vara pigg imorse heller. Ikväll är det sommarfest på förskolan med picnic som jag förstås kom på nu på morgonen. Är ju inte den där bullmamman som kommer ha välfylld picknickkorg med hembakta bullar och fina pastasallader i Tupperware-burkar…Blir nog nån form av hämtmat och köpt fikabröd. Så får det bli…

Dagens idag är klänning Odd Molly appeteaser dress i apricot strlk 1, kofta Odd Molly Mannequin cardigan i vintage gold strlk 1, jeansleggins Pieces och skor Replay.

P1120218P1120217P1120216P1120214P1120215P1120219

Vi hyrde två filmer igår kväll och såg den ena. Den andra spar vi tills ikväll. Igår såg vi Black Death med Sean Bean om 1300-talets Digerdöden. Riktigt sevärd tycker jag. Jag älskar såna där episka filmer och lite krig och sånt så blir det bra :-)

Black-Death-2010

Ikväll blir det den andra. Får återkomma hur den var. Tänkte också jag skulle lägga ut receptet på den goda fisken som jag lagade igår. Men det hinner jag inte nu utan det får bli ivkäll…

Ha en bra dag vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Fin som vanligt vännen!!!

    Hoppas ni piggar på er och att ni får en mysig picnick "trots" köpekakor ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack fina Mia :) Det blev en fin picknick i solen och alla var nöjda och glada

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller nån bull-mamma. ICA-bagarn funkar alldeles utmärkt! Eller så får 12-åringen baka;) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar