VivanDivan

VivanDivan

fredag 3 juni 2011

En hint om dagens….mer får ni inte…

God morgon! Idag är det strålande sol och sommarvärme här. Underbart. Maken åkte iväg och jobbade men jag har klämdag så jag och barnen ska ge oss ut i solen nu. Vi har släpat ut smådjuren och ska bygga en djurpark. Mycket stenar, pinnar och vatten lär gå åt :-) Får återkomma med lite pics senare.

Den absolut bästa fördelen med att bo på landet är att man kan gå ut hursomhelst och ingen ser en eller bryr sig för den delen. Så osminkad och okammad men i ny bikini blir det att vara ute idag. Därför blir det för tillfället inga dagens-bilder utan ni får bara en hint för så kul ska vi inte ha att jag poserar i bikini så hela världen kan se :-)

P1110850P1110843

Fick hem två nya bikinisar som jag beställt från H&M igår. Billiga och snygga.

P1110856P1110857P1110858

Nu tar jag min bok med mig ut för lite läsa blir det nog också idag när barnen upptäckt att det är roligare att leka utan mamma ha ha…

P1110859

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ha en härlig dag i solen gums!!

    Snygga bikinis :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Så härligt!! Kram från jobbet...

    SvaraRadera
  3. Superfina bikinisar! Hittade bandeautoppen i dag :) Kram

    SvaraRadera
  4. Mia: Detsamma :-) H&M rockar faktiskt när det gäller bikinis

    Oslotigern: Kram tillbaka och hoppas ni har regn då om du jobbar :-)

    Odd Me: Tack, H&M har ju så fina bikinisar. Har faktiskt beställt den bandeau-toppen i en rostaktig färg också få se hur den blir :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar