VivanDivan

VivanDivan

torsdag 23 juni 2011

Å regnet det bara öser ner…

God kväll! Nu har vi installerat oss i sommarstugan med nästan hela familjen. En syster m pojkvän kvar som kommer imorgon och sen är vi här nästan allihop. Härligt. Internetanslutningen här är usel så det blir nog bara sporadiskt bloggande i helgen. Testar nu i a f få se hur det går.

Jag och Felix har bäddat i lillstugan där vi i vår familj ska sova. Jag, T, Felix, Emilia och Elin. Mysigt ändå när regnet smattrar mot fönstret men sådär jättekul blir det ju inte om det regnar såhär imorgon. 8 personer i en liten stuga med ösregn ute blir ju ingen hit… Nä, hit med lite sol nu vädergudar!!!

Det blev en stressig dag idag med mycket fixande och packande. Jag shoppade faktiskt lite också. Var in på G-star i Västerås och de hade faktiskt börjat rean så tre fynd gjorde jag. Ett par jeans(supersköna och asjuste färg. De är inte såhär korta utan jag har vikt upp dem) en tisha och en skön kofta. Hann t o m ta lite outfitbilder :-) Till G-star kläderna har jag skor från Jeffrey Campbell och assecoarer från KappAhl, H&M, Maria Montazami och JetSet.

P1120454P1120459P1120456P1120460P1120455P1120457P1120452P1120458

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Glad midsommar önskar jag dig från paradiset i Grekland:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar fina du!(lite i efterhand)
    Gillar också färgen på jeansen :-)

    kramis

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hade en riktigt trevlig midsommar vännen ♥

    SvaraRadera
  4. Marika: Tack goa och hoppas ni har det toppen I Grekland :-)

    Hoffsan: Tack detsamma (mycket i efterhand) :-)

    Mia: Tack detsamma fina du

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar