VivanDivan

VivanDivan

lördag 18 juni 2011

Tjoho, jag känner mig piggare

God morgon! Idag är det en god morgon för jag känner mig mycket piggare. Är hostig och lite småtäppt men ingen feber så tjejklubbsträff blir det. Har precis packat men hann inte ta kort på mina tre alternativ som jag har att välja på ikväll. Det blir antingen Odd Molly silk sleeveless i apricot, Acne klänningen som jag faktiskt köpte eller en klänning från H&M som är riktigt somrig och fin.

Odd Molly

P1100009

Acne

14K111-900_a_238

H&M

hmprodCAQVGX41

Nu har jag inte tid att skriva så mycket mer för jag måste fara iväg men jag vill i a f önska er alla en underbar lördag. Datorn åker med så det kan kanske bli en update senare.

Dagens idag på dagen blev skjorts G-star, linne G-star och tröja Hunky Dory. Skor Roots.

P1120305P1120302P1120308P1120306P1120304P1120303P1120301P1120300

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Skönt att du mår lite bättre och kan åka på tjejträff! Alla 3 klänningarna är väldigt snygga så det kan inte bli fel :-)
    Ha en härlig lördag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygga klänningar, HM klänningen är ju jätte fin, spanade också på den förut. Sleevelessen är super! Det blir snyggt vad du än tar på dig, på en sådan snygg tjej kan inget bli fel. Ha så kul!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar lördag nu och skönt att du mår bättre så du kunde vara med!
    Den vita klänningen ihop med JC, mmmm säger jag bara. ;)
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är frisk igen. Ha en superhelg och fräck dagens.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Skönt att du mår bättre - och vilken tur att det blev tjejträff :-) Ha så kul!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du kommer att ha lika kul som du är snygg! ;) Kram!

    SvaraRadera
  7. Nu är jag allt bra nyfiken på hur du hade det igår och vad det blev för outfit...

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  8. Tack gulliga ni för era kommentarer. Jag blir så glad för smakråden också. Den vita blev det ju :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar