VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 oktober 2013

Matthew Williamson for Lindex…armband för välgörenhet

Halloj sötnosar! Nu har vi kört söndagens skjutsa-ungar-på-aktiviteter-pass och jag har landat i soffan en stund innan det är dags för matlagning. Felix och jag bakade en äppelpaj på förmiddagen också som kommer avnjutas med vaniljvisp till efterrätt. Smaskens.

Har ni spanat in Matthew Williamsons kollektion för Lindex? Jag kollade lite men det var faktiskt ingenting som föll mig i smaken. Tycker det är lite för mycket mönster för min smak så nä, den gick fetbort faktiskt. Men så var jag in i vår lokala Lindex-butik och då hade de små söta askar på disken med ett rosa armband i som dessutom skulle vara för välgörenhet. Lindex årliga rosa-bandet kampanj iår med armband designat av herr Williamson. Ja, men det måste man ju bara stödja så ett sånt fick det bli. 100 kr till bröstcancerfonden är ju inte helt fel det heller. Köpte dessutom en pin till Emilia och en nyckelring till Felix för rosa-bandet. Försöker köpa något varje år för att bidra. Så viktigt då bröstcancer ju är den vanligaste cancerformen i vårt land vad jag förstått. Så ni känner väl på brösten tjejer?

bild 2bild 1bild 3

Nu en stund med nån bra film och sen söndagsmiddag.

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar