VivanDivan

VivanDivan

måndag 21 oktober 2013

Instaweek

God morgon vänner! Jag ljög visst igår då jag lovade att ni skulle få Instaweek igår kväll. Valde familjemys istället för datorn så så blev det med det. Vi köpte färdig mat då T kom hem lite senare från bandyn än tänkt och jag missade min promenad. Men men, det kommer fler gånger och jag unnade mig att tända doftljus och ta ett glas rödvin också. Och så blev det pizza för de andra och nachotallrik för mig. Sååå himla gott.

Idag ska jag till Sabbatsbergs sjukhus för att gå igenom lite provsvar och se hur vi går vidare med mina magproblem. Tror ju inte att proverna visar något allvarligt eftersom det var ca två månader sedan jag var där och gjorde den hemska undersökningen. Så jag är nog mer nervös för att köra själv för jag har verkligen lokalsinne som jag vet inte vad och att hitta i Stockholm är INTE min grej. Få se om GPS-en kan leda mig rätt. Hur sjutton klarade man sig innan det fanns GPS? Det är ett mysterium för mig…

Men först alltså lite Instaweek från förra veckan. Lägger ut en hel del bilder där och vill ni ha mer förklaringar till vad de handlar om får ni gå in på min Instagram VivviLouice :-)

instaweek-42

Jaha, nu måste jag rusa här och ni får önska mig lycka till med både bilkörningen och läkaren :)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar