VivanDivan

VivanDivan

onsdag 16 oktober 2013

Höst i vår trädgård

God morgon vänner! Nu är det verkligen höst på allvar här. Kyligare morgnar men ändå sån där frisk skön luft och framåt dagen är det ju faktiskt rätt varmt och skönt fortfarande. Men det är på naturen man märker att hösten är här. Färgerna, löven som faller och t o m himlen har härliga skiftningar av rött och rosa och det är vackert så det gör ont i ögonen nästan. Jag äääälskar verkligen hösten och just färgerna. Det är ju bara sååå lovely. Var ute och tog lite bilder i vår trädgård som också är riktigt höstig. Fortfarande massa äpplen på träden som blir så härlig kontrast till de gula löven…

DSC_0250DSC_0258DSC_0264DSC_0266DSC_0269DSC_0273DSC_0275DSC_0276DSC_0277DSC_0281DSC_0283DSC_0311DSC_0313DSC_0316DSC_0318DSC_0319

Ja, det var en bildbomb av vår trädgård. Tråkigt kanske men jag ville bara dela med mig av sånt som jag tycker är vackert och just nu är det min trädgård som ger mig the chills för att det är så vackert :-)

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jätte fina höstbilder. Jag älskar också hösten.
    /TS

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar