VivanDivan

VivanDivan

torsdag 31 oktober 2013

De där Individuality-byxorna från Odd Molly

Halloj vänner! Kikar bara in en snabbis här för nu har vi fått hem en liten Wilma precis och det är ju jättespännande hur det här ska gå. Just nu ligger hon under en soffa och Marlow och Chewie verkar måttligt intresserade. Inget fräsande, inget morr, lite nyfikenhet…ja det är väl ungefär läget just nu. Men jag måste gå och se till att hon kommer till rätta och hittar kattlåda och matskålar också. Jättefin är hon och vi hoppas ju det här kommer gå bra :)

Så det blir lite kort här men tänkte lägga ut lite bilder jag tog i helgen på de där Odd Molly Individuality pants som jag köpte och var lite osäker på. Skrev om det här. Tycker de känns lite stora men de är ju grymt coola tycker jag och jag testar här med en tröja från F.A.V som går att hitta på Tullhuset Living här och Ash-skorna förstås. Jeansen finns också på Tullhuset här och de har även 0or tror jag för er som letar för det är inte lätt att få tag på. Jag har här ett par 0or och jag tycker de faktiskt är större än white stretch jeans som kom för nåt år sedan och som jag också har. Men tror nog de är keepers för visst är de lite coola med den tröjan till? :-) Sjalen är från Lo-Ika och den är från i somras. Har inte hittat den någonstans att länka till.

DSC_0686DSC_0687DSC_0688DSC_0692DSC_0694DSC_0695DSC_0696DSC_0697

Nu tillbaka till katterna :)

Ha en fin kväll alla rara

Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. De är jätte fina på dig, tycker du ska behålla dem:)
    Hur är de i benlängden?
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. Ååå en Wilma så skoj, kommer säker5t att gå väldigt bra. Byxorna är coola och tröjan sitter väldigt snyggt, jag provade en färgglad men den var extremt stor föt ett tag sedan. Blev därför inget köp för min del, men yngsta pärlan har köpt en grå precis, Jag får nog ta och låna den någon dag:)
    Ha en fin kväl.
    Kram/
    Berit.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar