VivanDivan

VivanDivan

lördag 19 oktober 2013

När man vaknar klockan fem en lördag…

God morgon vänner! Jag skulle ju jobba lite idag och var lite nervös och hypad idag då det gällde produktionsgrejer som är lite sådär jätteviktigt att det går rätt så jag vaknade klockan 05 och tänkte att äsch, lika bra att gå upp och få det gjort. Så nu har jag jobbat här i 6 timmar och allt gick väl bra så nu har jag resten av dagen ledig förhoppningsvis. Måste hålla lite koll under dagen men annars är allt klart så det var ju skönt att man var morgonpigg :) T fick dock skjutsa Emilia på innebandy. Felix har ju varit lite krånglig och velig när det gäller innebandyn. Han går hela veckan och tjatar och vill så gärna och så på lördag morgon så vägrar han. Nu bestämde vi att vi struntar i att åka dit överhuvudtaget med honom. Han måste ju vara engagerad och sugen annars kan han lika gärna låta bli det tycker jag. Tänker ju inte tjata på honom och nu bestämde vi att han slutar och så får han fundera och vill han börja igen får han göra det efter jul. Kan ju inte hålla på att hatta och vara med varannan gång. Så han är hemma med mig idag men har urtrist då jag jobbar och han är rastlös. Men snart så är jag klar så då kan vi hitta på något. Emilia kommer väl snart hem också. T ska ägna dagen åt att “slakta” som de säger (ta rätt på älgarna och hjorten de skjutit i veckan) och kommer väl hem med några backar kött senare idag. Blä, gott att äta men usch så äckligt att ta rätt på…

Tänkte ni skulle få gårdagens stass nu när jag ändå är i farten och skriver. Blev tröja Ester Elenora, byxor Coster Copenhagen, skor Black Lily (skriver mer om dem senare) och halsband Second Female.

DSC_0443DSC_0448DSC_0444DSC_0446DSC_0447DSC_0451DSC_0452

Hoppas ni alla får en underbar lördag

Puss & Kram

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hur är Coster Copenhagen i storlek? Jämför med Please, please

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! De är ganska lika tycker jag. Har minsta storleken i båda och tycker de är jämförbara. (34 i Coster och XXS i Please). Båda töjer sig har jag märkt...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Vad heter modellen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du menar byxorna så heter de Twill pants w. zipper och finns bl a hos Provrummet.se http://www.provrummet.se/sv/byxor/twill-pants-w.-zipper-black.php?group=prod_brd-s1%2F30

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Tack! 👍

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar