VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 oktober 2013

Instaweek

Tjolahopp, kom ju på att jag inte lagt ut veckans Instagram-bilder. Det går ju inte. Så nu ska jag bomba er med lite pics jag lagt ut på Insta den här veckan. Vill ni veta vad de handlade om får ni in och kika själva he he…VivviLouice heter jag där…

instaweek-40

Japp, det var veckans skörd på Insta. Så kul med sociala medier hörrni. Tycker inte ni det också :-)

Nu ska jag bänka mig i soffan med två nyduschade småttingar och titta på Epic. Vi såg den på bio när den gick och barnen tyckte den var sååå bra att jag då lovade att vi skulle köpa den när den kom på DVD. Och guess what, nu fanns den till superbra pris på Coop när vi var och handlade idag så då slog vi till. Så ljusen tända, DVDn laddad och nu ska jag sluta skriva till er också. Ha en fin kväll raringar

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar