VivanDivan

VivanDivan

måndag 28 oktober 2013

Har ni nån storm än då?

God kväll alla söta! Usch, idag var det riktigt höstruskväder här i Mellansverige. Men tydligen har vi ändå ganska lindrigt här med lätt regn. Har några kollegor i Göteborg som rapporterat om stängda skolor, inställd lokaltrafik, läckande spårvagnar, kontor som stänger igen för att folk ska hinna ta sig hem mm mm. Usch, låter inte alls trevligt. Men som sagt, här märker vi inte mycket av stormen annat än att jag blev lite blöt när jag promenerade till bilen och fick åka något långsammare hem än normalt då det regnade rätt rejält och var lång bilkö. Hur har ni det hos er?

Vi har nu precis ätit middag och det var oerhört skönt idag med matlagning för jag förberedde allting redan igår kväll. Hade en skinkstek som jag gjorde i ugnen igår kväll och idag serverade vi den med ugnsrostad sötpotatis (som inte gick hem hos de små dock), gräddsås, brysselkål och gröna bönor. Gott gott tyckte jag i a f och smidigt att förbereda sådär kvällen innan så går det fort när man kommer hem från jobbet. Fiffigt serni :-)

Tänkte jag skulle bjuda lite på en dagens också. Var riktigt frusen imorse och gamla fuskpälsvästen från Vila åkte fram. Till den har jag tröja 2nd Day, jeans Please och stövlar Ldir

DSC_0702DSC_0703DSC_0704DSC_0705DSC_0706DSC_0707

Fick en önskan att jag ska lägga ut länkar till vart man kan hitta kläderna jag har på mig och det kan jag väl börja med om ni vill. Kan göra ett försök här i veckan att länka men det går ju förstås bara på nya grejer. Vad säger ni om det? Och vill ni veta storlekar? Förut var jag mer noggrann och lade ut vad jag har för storlek på plaggen men jag har visst börjat slarva med det. Kom gärna med önskemål så ska vi se vad jag kan göra. Jag är inte den som är den jag inte :-)

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar