VivanDivan

VivanDivan

lördag 26 oktober 2013

Fem år idag…träbröllop är det visst <3

För fem år sedan var jag sååå fruktansvärt nervös. Vid den här tiden på morgonen var jag på väg till frisören för att fixa håret och bli sminkad. Sedan fotografering i en vacker park och efter det dags att stiga in i kyrkan. För sista gången som fröken för när jag gick ut var jag fru. Fru till världens finaste T. En av de lyckligaste dagarna i mitt liv och den dagen har så många fina minnen. Bröllopet, festen, alla vänner och känslan av att jag var sååå oerhört lycklig. Jag älskade dig då, jag älskar dig nu och jag kommer alltid älska dig min man…till månen och tillbaka…

1382067_3533859722572_1666473401_n

Idag blir det inte så mycket firande för det brukar vi inte göra men en underbar middag ska vi laga tillsammans ikväll. Lite gott vin och bara mys med hela familjen samlad. Det är det bästa sättet för oss att fira och så får det bli…Men först lite teater och tapetsering :)

Önskar er en underbar lördag vänner

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Grattis på eran5- åriga bröllopsdag.Ha en underbar dag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag! Hoppas ni får en
    Mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar