VivanDivan

VivanDivan

söndag 9 januari 2011

Vill tänka på nåt annat

I veckan som kommer är det 1 år sedan mitt liv förändrades för alltid och en skugga har legat och grott över mig hela det gågna året p g a en händelse som jag inte tänker gå in på vad det var men idag nu när årsdagen närmar sig känner jag mig sååå nere. 2010 var ett tufft år och jag önskar att 2011 har nägot bättre att bjuda på….

Så idag blir det ingen dagens utan jag bjuder på det som ändå är det som gör livet värt att leva…mina barn…

Just nu sitter jag och ska försöka jobba nån timme och utanför hörs barnens skratt. Hela familjen är ute och bygger snöhästar och snögbubar för fulla muggar. De har verkligen längtat efter att det ska bli tö så det går att bygga i snön. Tänk vad underbart det är med barn, så här i blues-land som jag är just nu får man ändå le lite när man hör deras skratt och ser ut genom fönstret hur kul de har. Nu ska jag gaska upp mig lite och få nåt gjort…

…och är det inte så att det som inte dödar en stärker en. Den som aldrig upplevt hur det är att vara på botten kan aldrig njuta uppe på toppen….

Bilderna nedan är tagna på Porträttstudion i Västerås för ca två år sen. Helt fantastisk fotograf

9426-099426-139426-169426-259426-399426-439426-469426-529426-579426-589426-619426-669426-679426-749426-789426-82

9426-079426-569426-709426-729426-739426-019426-289426-34

Hoppad ni alla får en superbra dag.

Puss & Kram

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Instämmer med dig den som inte vart på botten kan ej njuta på toppen så sant så!!

    Ja då hoppas jag att detta ÅR 2011 blir bra för dig/er och det som hänt inte upplevs igen!!

    VILKA FINA BILDER VILKA UNDERBART FINA BARN NI HAR HELT LJUVLIGA!! TACK för att du visar dem för oss...såå underbara och viss är det ABSOLUT DET BÄSTA VI HAR VÅRA UNDERBART FINA ÄLSKADE BARN tänk vad de förgyller glada barn med fulla av spring och skratt det är livet det!!

    Ta hand om dig och hoppas årsdagen av vad som nu hände blir så bra som den kan bli!!

    STOR VARM KRAM till dig från mig

    <3>3<3
    /Tina

    SvaraRadera
  2. Så fina ungarna är! Visst är det väl så att man måste varit på botten för att uppskatta toppen och framförallt det dagliga lunket! Därför blev jag så glad över min nya tavla! Den konfirmerar det vi tror på, att även om livet varit tufft så gör vi det bästa av det vi har och försöker dagligen komma ihåg att uppskatta varann och det vi har.
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder på dina barn! Underbara och jag förstår att du gläds varje dag.
    Närmar mig själv en jobbig årsdag och bävar omedvetet och medvetet om det varje dag. Det enda jag tänker är att det kommer att bli lite lättare nästa gång, nästa år..
    Intalar mig själv, det var då, nu är nu..

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Åh, då hoppas jag verkligen att det här året blir ett bra år!!!!
    Du, vad lika smak vi har till barnen, jag tror jag haft nästan samtliga plagg till mina ungar...NS, Småfolk, me&i-igelkottarna, PO.P tröjorna :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Vad gulliga ni är tjejer! Tack för era värmande ord. Behövde jag verkligen idag! Kram på er allihop

    H: Ja har insett att det är rätt ruskigt vad lika smak vi har :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, får instämma, det är en himla tur att livet innehåller annat än årsdagar man inte vill minnas. Barn är underbara, bilderna på dina likaså.

    Hoppas att du får en bra vecka och att årsdagen inte blir alltför tuff.

    Kram K

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga ungar du har!!!

    Hoppas på ett kanonår!!

    Vilken inspiration du är...

    Mia

    SvaraRadera
  8. Vilka söta barn du har! Underbara kort:)
    Så sant, man måste nå botten för att komma till toppen...
    Kram/C.

    SvaraRadera
  9. Tack igen tjejer! Blir sååå glad av era kommentarer :-)
    STOOOORA KRAMAR!
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar