VivanDivan

VivanDivan

torsdag 20 januari 2011

To-do-listor…det är bra det…

God morgon! Brukar ni skriva att-göra-listor? Jag är helt såld på såna. Jag har dem på post-its, block, i mobilen, i datorn på fina excelblad mm. Julklappslistor t ex, de börjar jag med redan i oktober. Så kul att planera vad man ska köpa. Den här veckan är det mycket på att-göra-listan. Både på jobbet och privat och snurrig som jag är måste jag ha en lista för att komma ihåg allt. Har ju varit på kurs tre dagar och idag är det garanterat en hel hög med grejer på jobbet att ta tag i. Imorrn åker vi på konferens så då är det packning som gäller och då får man inte glömma något heller.

Ska kila ner på lunchen idag och kika på en ny klänning som jag skulle vilja ha. Ni får se senare vad det kan vara om jag köper den….

Syns det förresten att jag gjorde en spray-tanning igår? Tycker det blev rätt bra faktiskt. Hellre det än att sola massa solarium när man vill blir lite brun

Ha en bra dag alla bloggisar

Dagens: Klänning Odd Molly ka-ching pocket dress almost black strlk 1, jeans G-star, stövlar UGG

P1050535P1050538P1050536P1050534P1050531P1050532P1050533

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Snygging där! Låter som du har mycket på gång just nu :-)
    Jag är en listgörare, men följer inte slaviskt utan uppdaterar dom hela tiden, med vad som kanske är viktigare. Tyvärr slänger jag inte mina gamla listor, oftast postits så det kan bli ett pussel av gula lappar...

    Ibland blir jag överraskad själv när jag hittar en gammal lista med något jag helt glömt. Egentligen gillar jag inte listor i sig, men det är mer stressande att komma i häg allt i huvudet, ett nödvändigt ont alltså.

    Ka.ching pocket är jättesnygg i svart. Jag håller på att bli galen av alla fina färgerna, kan inte välja.......I-lands problem..jojo.

    Ha en fin dag!!!
    kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar