VivanDivan

VivanDivan

tisdag 4 januari 2011

Friis & Company

När man tänker på Friis & Company tänker man nog mest på väskor men de gör verkligen jättefina skor också. Är verkligen en “sucker” för deras skor. Speciellt partyskorna som ofta är ruskigt snygga. Har några stycken i skogarderoben och älskar dem. För dem som har missat det så har de en egen webshop med snabba leveranser och relativt stort sortiment och då inte bara skor och väskor utan massa söta accessoarer och smycken. Faktiskt värt en kik kan jag rekommendera. Ni hittar sidan här och de har rea nu också så passa på att fynda.

Lite smakprov. De har massa fina sandaler och ballerinaskor men jag känner mig inte riktigt redo för det än, njuter ju fortfarande av julen….

Återkommer senare med lite dagens bilder. Kommer sitta hemma och jobba idag så det blir nog något i mysväg men än så länge sitter jag i nattstassen i sängen. Klockan är riiiiiktigt tidigt, T väckte mig nyss för han ska åka bort och jobba och kommer inte hem förrän imorgon igen….

Ha en bra dag alla bloggisar

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar