VivanDivan

VivanDivan

torsdag 20 januari 2011

Lite presenter till lille maken idag

God kväll!

T fick en skjorta av mig i julklapp som var lite liten från MQ så jag lämnade tillbaka den och fick ett presentkort men har inte hunnit gå in och köpa något nytt till honom förrän idag. Och vilken superrea man dök in på. Upp till 70% på halva butiken. Massa fint men skygglapparna åkte på när jag gick förbi damavdelningen. Jag skulle ju INTE ha något till mig. Och istället för en skjorta fick han nu två + ett par kalsonger. Riktigt bra.

Skjortorna är från G-star och kalsongerna Björn Borg

P1050551

….men tänk, på utvägen hade vissa skygglapparna åkt på sniskan för jag sprang på en skjorta från G-star som jag tittat på ett tag och det fanns en small kvar och till 70% rabatt. Kunde inte motstå…..

Lite glansigt kraftig tyg med fina och enkla detaljer….

P1050552

…och riktigt snygg rygg…

P1050564

…och ja, det är samma snitt som en klänning jag har sen förut :-)

Blev även ett annat köp men den karamellen tänker jag suga på ett tag till men här är en ledtråd inslagen i fint silkespapper:

P1050553P1050555

Nu ska jag sätta mig och göra klart min presentation till imorgon på konferensen. Tror INTE jag packar ikväll. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig varken imorgon dag, kväll eller lördag. Vilka problem man har. Tror dock det antingen blir klassisk business woman med vit G-star skjorta med svarta detaljer och fuskfluga, svart kjol med hög midja eller min Odd Molly Continental Knit dress imorgon….Vad tycker DU?

Nehej, det här duger inte, ska ju hinna färga håret och mysa lite med familjen också ikväll.

P1050568

Ha en skön torsdagskväll

Puss och Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Kan det vara något sand-färgat från ChillNorway i påsen månne? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ninna, kan det vara rätt månne :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar