VivanDivan

VivanDivan

måndag 10 januari 2011

by Ti Mo

 

timo03_51363026I de flesta bloggar jag läser pratas det väldigt mycket om Odd Mollys och ChillNorways kommande vårkollektioner men det finns ju såååå mycket mer fina märken om man letar lite. Bland annat underbara byTi Mo som är ett norskt märke med helt underbara kläder. Deras hemsida hittar du här och här är några bilder från deras vårkollektion.

LOVELY!

timo-italy_0984-copy-copyTiMoItaly-2284-copyTiMoItaly-2386TiMoItaly-2410-copy-copyTiMoItaly-2567-2-copy-copyTiMoItaly-3209_lighterTiMoItaly-3391-2-copyTiMoItaly-3592

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Jag är superglad för min underklänning som jag hittade på rean från Ti Mo. Gick i butiken och funderade om jag skulle ha den eller inte. Vilken tur att jag tog den. Men nu vill jag ha mera ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ti Mo har superfina plagg. Jag har en kjol från 2009 tror jag.... underbart ribbad i puderrosa med volanger... Superbra kvalité ! Åh... dendär stickade med spets nertill... ljuvlig ♥

    SvaraRadera
  3. Mycket fint ja - och i Oslo är utbudet stort :-) Här är lite by Ti Mo inspiration:

    http://oddmollytigern.blogspot.com/search?q=by+Ti+Mo

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. De verkar verkligen vara helt LOVELY och jag kommer garanterat kika närmare på den här kollektionen :-)
    Ha en fin dag tjejer!
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar