VivanDivan

VivanDivan

fredag 28 januari 2011

Undrar sa flundran…

…om min son har feber idag. Jag ska snart väcka dem och igår kväll hade han lite lite feber vilket ju kunde förklara varför han var lite uppochner igår. Har gjort iordning mig för att åka till jobbet men har han feber får vi vackert vara hemma. Ska gå och ta tempen på honom nu få se.

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på middag och fredagsmys (förutsatt att Felix är frisk). Det blir barnens önskemål regnbågslax. Frågade dem häromdagen vad vi skulle hitta på för gott nu när pappa var borta och förväntade mig pizza, korv och pommes frites eller fish’n’chips som är deras favoriter men nej regnbåge ville de ha. Och när jag nämnde det för min mor nappade hon och sa att hon och pappa tänkt äta det idag och vi fick gärna komma. Skönt att slippa laga mat i a f. Få se om vi sover kvar eller åker hem ikväll. Inte för att det är långt men det är ganska mysigt med sleep-overs hos föräldrarna. Och så kan man få ta ett glas vin också :-)

Inviger mitt reafynd idag: Sjal från Ester Elenora. Helt underbart mjuk och stor sjal. Älskar verkligen sjalar. Värmer gott i halsen och man kan dölja sin bleka hals i vinterrusket…

Dagens idag består av jeans G-star, linne Odd Molly suiteheart minidress i dark powder strlk 2, wrap Odd Molly ka-ching wrap i chalk strlk 1, sjal Ester Elenora

P1050829P1050830P1050833P1050841P1050834P1050835P1050836P1050838P1050839P1050837P1050840

Puss & Kram

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Hej vad fin du var idag,du passar så bra i så ljusa färger.Vem fotar dig...Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni! :-)
    Lena: Jag använder självutlösaren på kameran till mina kort.

    Ha en bra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Å den sjalen är så fin på dig - vill ha!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Frösötös! Den är verkligen lovely :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Snyggt med wrap och sjal! Kanske skulle vara copycat imorgon ;)
    Kramis ♥

    SvaraRadera
  6. H: Det tycker jag absolut du ska vara. Riktigt mysig kombo om jag får säga det själv :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar