VivanDivan

VivanDivan

onsdag 5 januari 2011

Reedy och redo för …

…sista arbetsdagen denna vecka. Sen blir det fyra dagar ledigt igen. Sååå skönt. Har varit helt slut den här veckan. Jag tror man egentligen behöver lite längre ledighet runt jul för att ladda batterierna och klara av den långa våren fram till sommarsemestern. Nu hade jag inte så mycket semester kvar men med lite pyssel, lite flextidsuttag och klämdagar har jag kunnat vara ledig lite ändå och det har behövts. Har varit en tuff höst med mycket både på jobbet och hemma.

Ikväll ska vi äta en av favoriträtterna, chicken fajitas “lasagne”. Måste bara lägga ut receptet här ikväll för det är fantastiskt gott…

Idag inviger jag mitt reaköp nr 1, Odd Molly Reedy tunic. Hade en svart i tankarna ända sen den kom men nu är det ju snart vår och då tyckte jag denna i powder passade bra och broderierna är ju helt underbara. Tyckte den var lite dyr från början men med 40% rabatt slog jag till…Till det har jag underklänning från Ellos, sjal från Lindex och stövlar från La Redoute Creation. Från början hade jag en bild av att det skulle vara snyggt med slitna jeans och UGGs men idag ska jag på lite möten och då måste man vara lite mer “classy”.

Hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi ikväll

 

P1050175P1050174P1050173P1050172P1050170P1050171P1050169508-powder-2

Puss & Kram

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Reedyn var super snygg på dig och den blir nog som du säger fin till våren och sommaren.
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt! Jättefint tillsammans:)
    Ha en bra dag!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  3. Instämmer med de andra wow så fint, kommer bli kanon till våren med och till stitna jeans GILART!!

    Ha en bra dag och ledighet när alla andra blir lediga jobbar jag så kan det va ;)

    Kram / T

    SvaraRadera
  4. Sitter som en smäck på dig! Ljuvlig!!!
    Bra köp där ; )
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej jättefint men lite kort,men till jeans hade det varit snyggare. Det är ju så kallt ute.Fryser du inte. Hälsningar en som fryser Lena

    SvaraRadera
  6. Tack tjejer för era kommentarer, trivs i min Reedy :-)

    Lena: Jo, håller med om att det är lite i kortaste laget men med tjocka strumpisar funkar det, inte ute så mycket :-) Nästa gång provar jag jeansen som jag tänkte från början...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar