VivanDivan

VivanDivan

fredag 21 januari 2011

På tur

God morgon alla bloggisar!
Nu sitter jag på tåget på tur.
P1050592
Bredvid står världens godaste frukost, Brämhults Smoothie med ananas och mango.
P1050591
Tänk att man har sån framförhållning jämt. Förstod att jag inte skulle packa eller förbereda någonting igår kväll så det var bara att gå upp klockan 03:30 imorse. Var tvungen att färga håret (utväxten) för det orkade jag inte igår kväll och så skulle barnens grejer packas. Mina föräldrar ska hämta dem idag och ta med dem till min mormor som fyller år. Hon har alzheimers och blir väldigt glad av de små knoddarna…
Så här såg det ut i väskan imorse. Fullpackad som vanligt för “Vivan” kan inte bestämma vad hon ska ha på sig förstås så då måste man ha alternativ. Kolla in finingen på toppen. Blir nog att inviga imorgon….
P1050585
Lillsnorpan kom upp också och ville kramas lite innan jag åkte. Tur att de hann vakna så jag fick kramas lite innan jag åkte. Det sista Felix sa innan jag åkte var: “Nu kör du försiktigt mamma”. Ååååå vad jag älskar mina barn…
P1050580
Dagens: Klänning Odd Molly continental knit dress i chalk strlk 0, sockor Odd Molly jacquard long socks i dark grey, stövlar UGG.
P1050586P1050587P1050588P1050584P1050583P1050582P1050581P1050579
Puss & Kram
/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Så fin du är idag! Önskar dig en trevlig konferans och man kanske kan hoppas på lite bilder av ChillN? Är det en klänning eller tunika månntro? ( hur stavas måntro?)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig utstyrsel! Snygg och ser riktigt skön ut. Vad säger gubbarna nu hehe....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för fest-inspiration! Är såå nöjd :)

    SvaraRadera
  4. Åh så fint! Jag ska också börja knyta Continental bak ist, mycket snyggare:)
    Lycka till på konferensen!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  5. Ska också knyta bakom! Har haft vissa problem med att få till skärpet bra! Kram

    SvaraRadera
  6. Du är tokig som går upp så tidigt! :) Men jag är riktigt imponerad att du pallar att gör det! En annan skulle fasen va halvdöd den tiden medans du går upp och färgar håret! Eloge till dig! :) Hoppas du har det trevligt! Kram kram

    SvaraRadera
  7. Lingonberrie: Tack snälla :-) Var tvungen att kolla upp månntro för jag blev också osäker (och jag hade 5a i svenska...gaaa) och det stavas med två nn :-)

    Fröstös: Gubbarna var nöjda ha ha. Tack snälla du

    H: Vassego, du var supersnygg i den outfiten :-)

    C och Linda G: Tycker också den får finare passform när man knyter bak...

    Linda: Ja, jag är lite knäpp ibland, jag vet. :-) Hade superkul men mår som jag förtjänar idag...

    Kram på er
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Hittade hit idag och shit vilken trevlig blogg du har! =)
    Synd bara att du har den skitsnygga continental knit dress som jag har jagat högt och lågt, nu blev jag ju SÅ avundsjuk på dig! ; )
    Hit kommer jag tillbaka!

    SvaraRadera
  9. Hej Marita! Tack och välkommen hit. "Continetalen" är verkligen lovely, hoppas du hittar en....:-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar