VivanDivan

VivanDivan

lördag 22 januari 2011

Idag är en sån där dag….och ChillNorway

God eftermiddag! Igår var jag på fest och idag är en sån där dag som inte är så kul. Mår apa och förtjänar det antagligen för det blev en riktig partykväll igår.
P1050644
Tror inte jag kom isäng förrän halv tre och då hade man varit uppe nästan ett dygn. Min mage skrek efter något riktigt flottigt så det blev detta:
P1050646
Pannkakor med sylt och grädde. Tog om efter den här portionen faktiskt…

Här är några bilder från kvällen….
Outfiten blev skjorta från G-star, kjol Paris Kate & I, boots Wildflower by Kenza
Skål då…..
P1050637
“Hörru fotografen, se till att få med hela mig, skorna också, ska ut på bloggen imorrn”P1050638
Gott med Gin och Tonic
P1050643
Jaha, på väg till efterfest med goodiebag eller vad sjutton är det i påsen. Jorå, inte kan vi gå på efterfest utan mer dryck heller. Sååå nöjd så
P1050645
Ja ni ser ju hur det var igår och då kanske man får må så här idag…
Lovade ju att visa lite bilder på min nya ChillNorway klänning Petunia dress i sand så här kommer de. Helt underbar och mjuk sak med superfina detaljer. Matchar med UGGs och Ester Elenora sjal. Riktigt bad hairday har jag efter att ha haft mössa hela dagen…..
P1050655P1050651P1050653P1050652P1050654P1050649P1050650P1050647P1050648
Nu en stödvila med lillkillen i soffan och lite film medans T är på “badhus-kalas” med Emilia.
Puss & Kram
/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Hej! Jättefin klänning! Hur är den i storlek? Om du jämför med OM storlekar? Funderar på att beställa en i brown...Helene

    SvaraRadera
  2. Hej Helene! Jag har strlk S på ChillNorway och tycker de är jämförbara med Odd Molly strlk 1. Den bruna är superfin, har sett den i r l:-) Lycka till
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Ja, fy vad flottigt med pannkaka, haha... Du är rolig du. =)
    Ingen tjejfest för dig ikväll alltså, har ju träffat en sugen Södergrenskan idag nämligen. ;)
    Jag spar mig till nästa helg istället... Ska du på Partaja? Kram

    SvaraRadera
  4. Men gott som f-n med pannkaka när man är lite bakis (eller jag var nog fortfarande onykter vid frukosten). Både Mia och Linda har tjatat lite men det är helt omöjligt idag. Sååå himla dålig....usch...Lite sugen att gå ut nästa helg men T är på nån kickoff tor-lör så det blir nog myskväll på lördag.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Nu kom jag på vart du har varit! Du har ju varit på Loka Brunn! Jag älskar det stället, ligger dessutom inte långt hemifrån för mig:)Kram

    SvaraRadera
  6. Hej där raring :)
    Jo, du, vi hade nog samma skitdag igår :(
    Men nu så här dagen efter dagen efter kan man ju säga att det var värt det ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Linda: Jo men visst var det Loka Brunn vi var på. Lite av tradition att ha våra kick-offer där. Jättefint ställe :-)
    Kram

    H: Ja, igår var ingen kul dag men det får det ju vara värt ibland :-)
    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Va fin du var i dina båda dina outfits!
    Gillar Petunia dress!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Du var riktigt snygg på konferensen och roligt hade vi även om jag inte såg till dig så mycket. Kram Cita

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar