VivanDivan

VivanDivan

söndag 16 januari 2011

Efterlysning

Jag har två saker som jag verkligen går och grämer mig att jag inte införskaffade när de kom. Inte gamla saker egentligen men har inte hittat dem någonstans nu och kan liksom inte ge upp tanken att få hem dem. Vad knäpp man är när något liksom fastnar på hjärnan.

Det är i a f en tunika från våren 2010 (tror jag).Odd Molly Duvet Tunic. Tycker den är så fin och om nån har en i strlk 1 eller 0 som den vill bli av med eller vet vart man kan få tag på den, hojta gärna….

tunic

Sen är det en klänning från hösten 2010 som jag vet finns kvar i vissa butiker men jag tyckte den var lite dyr när den kom och om nån vet vart de rear den eller har en som ni tröttnat på så är jag jätteintresserad. Odd Molly Spinner Silk s/s dress strlk 1 eller 0. Helst en i nedan färg men alla färgerna är av intresse.

odd-molly-spinner-silk-s-s-dress

 

Tänkte återkomma senare med lite Till Salu och kanske en dagens.

Ha det gott så länge

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Jag har en Duvet tunic i rött och älskar den, så den behåller jag själv :-) Men ser ofta dessa på Tradera! Gör ett försök där!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fanns/finns på Barkarby outleten :=) Tunikan alltså! Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Beställde hem en från barkaby förra veckan. De skickar och då hade de kvar i strl 1
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ååå, tack för tipsen. Ska genast kolla upp Barkarby

    Kram och tack igen

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar