VivanDivan

VivanDivan

söndag 16 januari 2011

Separationsångest, de är sams och Solsidan nästa

Skum rubrik men detta kommer inlägget handla om. Skrev i förra inlägget att jag funderade på att sälja av lite kläder men jag kan verkligen inte förmå mig just nu. Måste fundera lite vad jag verkligen INTE behöver än. Jag är hopplös när det gäller sånt, även om jag inte använder kläderna känns det jobbigt. Jag är nog lite knäpp. Har verkligen säckvis med kläder uppe på vinden som jag ju egentligen vet att jag aldrig mer kommer använda men som ändå får ligga där och skräpa. Samma sak när man ska flytta. Avskyr verkligen att säga farväl till ett boende. Hemskt verkligen.

separation

Idag har vi inte gjort många knop. Går i myskläder, osminkad och okammad så någon dagens tänker jag INTE bjuda på. Men barnen har varit sams långa stunder idag vilket inte är så vanligt. Tycker de ligger i luven på varandra nästan jämt. Men så här gulliga var de idag när de lekte med sina julklappsdatorer…

P1050455

…och nu ligger de så snällt i sängen och kikar på film…

P1050459

Till sist lite nytt snyggt från Nelly…

 

Office Bow SEK 699, Modström - NELLY.COM Modström kofta 699:-

Amina Leather Shorts SEK 995, Vila - NELLY.COM Skinn shorts Vila 995:- Drou-sk Dress 00BTQ SEK 1795, Diesel - NELLY.COM Klänning Diesel 1795:- Taormina Pant SEK 349, Vila - NELLY.COM Byxa Vila 349:-  New Telyn Leggings SEK 299, Pieces - NELLY.COMLeggings Pieces 299:- 

Extreme Gradient Dress SEK 1195, Acne - NELLY.COMKlänning Acne 1195:-  Balti Dress SEK 1195, G-star - NELLY.COMKlänning G-star 1195:- Frederika Pants SEK 549, Esmeralda - NELLY.COM Byxa Esmeralda 549:- Exclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM Skor Nelly Shoes 449:- Exclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM Skor Nelly Shoes 449:-

 

Nu ska vi snart bänka oss för att kika på Solsidan. Har verkligen längtat.  Veckan som kommer ska jag gå på kurs igen. TIBCO Active Matrix. Säger alla väldigt mycket va? :-)

Ha en riktigt trevlig kväll.

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ciao knäppokompis! ;o)
    För jag är sååååååå mycket precis likadan när det kommer till att skiljas från kläder. (och även boenden för den delen…) Jag har så mycket kläder, och då pratar vi långt ifrån bara Mollysar, utan hur schyssta grejer, av fina märken som helst som bara ligger och trängs i säckar. Allt kanske inte är senaste trend men de kanske kunde inbringat en slant eller två i alla fall… men nä då här sitter jag och tvärvägrar att släppa på en enda pinal… trots att jag förmodligen aldrig kommer att bära plaggen igen... Skadat så det skriker om det.
    Och vad vill ja ha sagt med det här svammlet då? Att jag fattar dig, till hundratusen procent… KRAM!

    SvaraRadera
  2. Samma här, åkte hem med bestämda tankar att rensa ut, klev in i garderoben hemma och sa heeej kompisar, inte flyttar ni nån stans!

    Trevlig kväll, tittar på Solsidan här också..
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är svårt att rensa, men när jag väl bestämt mig så går det undan! Ut med skiten på Tradera så fort som möjligt....Skönt när barnen håller sams, har iofs inte några större stridigheter mellan mina. För stor ålderskillnad för det. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att man inte är ensam :-) Man blir som en bitsk hyena när någon försöker ta ens älskade garderobsvärmare ifrån en :-)

    Kram på er
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar