VivanDivan

VivanDivan

fredag 28 januari 2011

Trötta barn och lite söta koftor

Godkväll! Vi har just kommit hem från mina föräldrar där det bjöds på regnbågslax med västerbottenpotatismos, spenatcremefraiche och till efterrätt chokladmousse. Smaskens var det verkligen. Men både jag och barnen var trötta efter en lång jobbig vecka så vi gjorde kväll rätt tidigt. Båda småttisarna somnade så sött i bilen så det var bara att bära in dem. Nu sitter jag helt ensam i det tysta huset och blev plötsligt jättepigg. Ska nog zappa runt och se om jag hittar någon bra film.

DSC00522

Jag surfade runt på TintinStyles sida idag och såg några jättesöta vita koftor från By Ti Mo. Skulle behöva en söt vit kofta till våren. Alla bilder nedan är låndade därifrån. Mycket snyggt har de fått in och fina bilder så man får alltid bra inspiration därifrån.

byTiMoByTimo2ByTimo3

De två översta skulle ju bli jättefina till det här linnet från Odd Molly som jag funderar på och visst påminner den tredje om Odd Mollys Grandma kofta?

2995_201011491340524757

Ha en trevlig fortsatt fredagskväll kära bloggvänner!

Puss & Kram

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Åhh jag äslkar det linnet längst ner. Tycker absolut att du ska införskaffa det:-)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg tillbaka till er båda!

    Ja, linnet är givet. Vill ha blusen också så nu är det bara färgval och storlek jag måste bestämma :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar