VivanDivan

VivanDivan

söndag 23 januari 2011

Den osminkade sanningen om min söndag

Helt otroligt! Kan man vara bakis två dagar? Detta är i a f sanningen för mig just nu. Eller också håller jag på att bli sjuk. Sitter med mössa, halsduk och filt i soffan och surfar runt lite med en tekopp i näven som för övrigt behöver fyllas på. Min andra redan idag och fler kommer det bli. Är det fyllefrossan som slår till eller håller jag på att få feber. Ingen aning men kul är det icke. Maken bjöd på kantarellkrustader och oxfilé provencale igår. Gott i vanliga fall men igår gick det segt. Tackade t o m nej till ett glas rödvin och drack cola istället.

Så idag blir det för ovanlighetens skull några osminkade bilder av mitt emliga jag…

P1050683P1050674P1050672P1050668P1050669P1050675

Men på barnen är det full fart. Just nu kör de runt runt med sina Bobby-cars här nere och alldeles nyss rev de ner en lampa i lekrummet.

P1050657

Nu ska jag nog slänga ut dem i snön ett tag så de får lite luft. Härligt kallt vinterväder idag här….

P1050686

…så ska mamman ta ett glas Treo och kika på lite film kanske. Usch, den här helgen har jag inte varit den mest exemplariska av föräldrar. Blir BIG compensation nästa helg. Då ska vi hitta på något riktigt kul.

P1050687

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej! Stackars dig!! Hoppas att du snart känner dig bättre...kram

    SvaraRadera
  2. Och nu hittade jag också hit. Måste erkänna att din söndag ser jäkligt tung ut, hoppas du återhämtat dig till imorn!

    /Rasmus

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar