VivanDivan

VivanDivan

lördag 8 januari 2011

Let’s Dance och filmkväll

God Morgon!

Igår hade vi en skön TV-kväll med Let’s Dance och så hade jag hyrt två filmer till mamman och pappan när barnen somnat. Emilia däckade i soffan efter halva Let’s Dance. Notera den “fina” fjädervippan ihåret….

P1050289

När jag burit upp henne intogs platsen i soffan av katten Marlow. Vår lille kattkille som håller på att växa upp och bli en riktigt stoooor kattkille. Redan större än vår andra katt så jag vet inte vart det här ska sluta…

P1050290

Såg bara Eclipse igår. Började kika på Inception men Felix vaknade och hade sån hosta att han ville vara med mamma så ikväll blir det att se slutet. Tyckte dock inte den verkade vara så bra…Eclipse var bra, gillar alla Twiligt filmerna. Blandar både romantik och spänning.

P1050291

Bonusdottern fick en laptop i julklapp (min gamla jobbdator som jag köpte ut) och igår eftermiddag satt jag mååånga timmar och föröskte installera om och ladda hem ny drivrutiner, installera antivirus mm…

Idag blir det pulkabacken och lite skidåkning.

Dagens outfit består av blus Odd Molly Prairie Blouse almost black strlk 1, kofta Odd Molly long lovely knit i dark grey strlk 1, jeans Dr Denim, strumpor Friis & Company

P1050299P1050294P1050296P1050295P1050298P1050293P1050292

Och så lille innebandyspelarn som smög in på en bild…

P1050297

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. ÅHHHh vad snygg outfit du har!!
    Håller med du Twillight sagan är bara sååå bra ikväll blir det eclipse :)

    Min dotter köpte en ny minidator igår så jag höll på med samma som du installera antiviurs och uppdat och få igång den emot vår router detta var ett helt företag när det väl gick igång så fungerade inte mannen dator och den går inte än...suck i-landsproblem men ändå!!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tack Tina, alltid lika vänlig :-)

    Ja det är ett elände med datorkrångel. Alla tror att bara för att man jobbar med IT kan man allt om datorer eller "data" som många säger men jag är kass på tekniken. Tur man har snälla kollegor på msn som supportar :-)

    Kram till dig och ha en trevlig kväll
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar