VivanDivan

VivanDivan

torsdag 6 januari 2011

Ok, här kommer en dagens och lite bus

Nu känns det lite bättre. Pratade med svägerskan nyss som är optiker och hon hade linser hemma i butiken så imorrn åker jag och hämtar ett par nya. Och så fick jag busa lite med sonen och då blir man ju genast gladare Smile.

Nu tar jag en paus och sitter och spanar på nätet efter ett par UGGS. Vill sååå gärna ha ett par varma stövlar och vad är då inte bättre än fårskinn. Mina från Bianco (bilderna nedan) börjar ha gjort sitt nu efter ett par år även om jag älskar dem måste jag inse att de inte är så fina längre efter snö och slask…

Jag har klänning och sjal från Ester elenora, jeans Dr Denim, benvärmare Lindex, sleevewarmers Odd Molly och stövlar från Bianco. Felix i tröja från Katvig och jeans Lindex.

P1050209

P1050196P1050211P1050212P1050215P1050214P1050194P1050199

Och så några seriösa….

P1050207P1050204P1050202P1050203P1050206

Puss & Kram

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Grymt!!!!
    Du, jeansen! Jag tycker de är såå snygga, men hur är de storleksmässigt? Vad har du för storlek i G-STAR och vad har du för storlek i Dr Denim? Går det att jämföra? Jag har 25 eller 26 på G-Star vad skulle du då rekommendera till mig?
    Var har du köpt dina? Gamla, nya?
    Stor kram till coolaste bruden i Sverige!!

    SvaraRadera
  2. Tack H! Jag köpte dessa i våras om jag inte minns fel på en butik i Sala. (De var faktiskt så där slitna redan när jag köpte dem). Jättemjuka och sköna jeans, nästan som leggins. I dessa har jag 25/34 och på G-star brukar jag ha 24 eller 25, varierar beroende på om det är stretch eller ej och vilken modell det är men Dr Denim är nog rätt jämförbara med G-star i storleken. Är det stretch tycker jag du ska ta den mindre storleken (jag hade nog kunnat ha en storlek mindre på de här).
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Tack vännen, nu har jag chansat och beställt!!!

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga bilder.
    Verkligen inspirerande!
    Så KUL att ha hittat alla era fina bloggar, systragänget (:

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Martina! Tack snälla, välkomment hit. Spanar in din blogg precis ny :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar