VivanDivan

VivanDivan

lördag 17 november 2012

Glass till middag och tjej-mys-dag idag…

God morgon söta vänner! Igår eftermiddag började jag känna mig riktigt hängig. Ont i halsen, kroppen, huvudet och sådär allmänt kulen. Dessutom fick jag gräslig magvärk och när jag kom hem lade jag mig direkt i sängen. Piggnade till lite ett par timmar senare när fredagsmyset var i full gång. T och barnen hade ätit pizza och skulle nu äta lite glass. Kände att jag var lite hungrig då jag inte ens hunnit äta lunch på dagen och ingen kvällsmat. Inte direkt sugen på överbliven pizza men glass….mmmm…glass….minsann..

P1240990

Med lite maränger, grädde och chokladsås till rocky-road-glass är ju inte helt fel men kanske inte det bästa för en tom och krånglig mage…åt ungefär hälften av det där lasset. Sen tillbaka till sängen vilket ledde till att jag vaknade runt 04 imorse och var superpigg. Magontet borta och mår mycket bättre. Förkylningen har brutit ut men brukar ju alltid vara värst innan som igår då…

Så nu har jag spenderat några timmar i soffan med en film och tända ljus. Snart ska jag och Emilia göra oss iordning och åka till Västerås. Bio står på schemat och det är Tingeling som är målet. Sen ska vi handla lackskor till henne inför julen har jag lovat så det blir en tjejmysdag. Felix ska på kalas idag så det passar ju perfekt…

ting%201_____resize_s_225_0

Önskar er alla en fin lördag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar