VivanDivan

VivanDivan

fredag 2 november 2012

Oj, jag kunde visst skriva slogans–vann en Hunky Dory Japan Knit

God morgon bloggisar! Igår kväll hyrde jag en film på Headweb när barnen somnat och maken tittade på sport. Scorpion King 3 och jag blev riktigt besviken. Älskar föregångarna och Mumien-filmerna men den här kändes verkligen low-budget och B trots vissa kända skådisar som Billy Zane. Så den kan jag inte rekommendera…Men det var lite skönt ändå med avkopplingen av att ligga och slötitta på en film så på det sättet var det värt det :)

Kom ju på nu på morgonen att jag inte ännu visat upp en sak som jag vann för några veckor sedan. Jag fick nyhetsmail från Hunky Dory där man skulle skicka in en slogan och ha chansen att vinna en “special edition” Japan Knit kofta som de tagit fram i 10 ex för att fira guldknappen-vinsten. Och kan man tänka sig….jag vann en av dem. :-) Min slogan minns jag inte exakt men den hade nåt att göra med den krångliga knäppningen av en sån kofta som jag skrev om här t ex och är ett av mina mest lästa inlägg än i dag….:-)

Så här är den nu i mjukaste ull-angora-blandningen och inte ett dugg sticksig. Och säkerhetsnålen är i guldfärg och det finns även en liten guldknapp broderad på sidan. Känner mig lite exclusive idag faktiskt :) Tack snälla Hunky Dory för att jag vann….

(till har jag jeans Circle of Trust och skor Swedish Hasbeens)

P1240820P1240821P1240822P1240823P1240824P1240826

Så hur gör man då när man knäpper den? Det finns en säkerhetsnål som jag fäster uppe på axeln

P1240828

Sen är det fyra hyskor på ena sidan av koftan som jag helt enkelt bara fäster i tyget på lite slarvigt sätt

P1240830

Osså översidan

P1240829

Nåt sånt….

P1240831

Emilia ville vara med på ett kort också i sin jacka från Hummel som hon nu har för tredje året och det är jag sååå glad för för den är så himla fin. Stövlarna är från Vincent och mössan Po P.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Grattis! Koftan är skitfin! Och dina brallor, me like! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten !! Koftan är ursnygg!
    Söt bild på dig o dottern!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilken vinst :-)
    Den är supersnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Knepig kofta det där, men så fin om man får till det.
    Den fanns att köpa på Damernas Världs hemsida, nu tillfälligt slut tyvärr. Men på bilden kan du hur de tänkt att den ska sitta. :-)
    http://premiumshoppen.se/Hunkydory-kofta.aspx?title=DAV&category=%20Kläder
    /C

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så kul! Koftan är jättesnygg och skön!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul med en så fin vinst!
    Grattis!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Stort grattis, den är jättesnygg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till den fina vinsten! jättefin är den på dig! färgen passar dig så fint. kram Nilla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar