VivanDivan

VivanDivan

måndag 5 november 2012

Jobbat natt…nu kör vi dagpass

God morgon alla tröttisar och piggisar! Själv hör jag för tillfället till den senare kategorin för jag är galet upp i varv just nu. Det körde ihop sig lite på jobbet igår så jag har jobbat halva natten. Så upp tidigt tidigt för göra klart och komma iväg i tid till jobbet för att köra dagpasset. Och än så länge går jag nog på nån sorts extra endorfiner eller nåt men jag lär väl kollapsa senare ikväll antar jag.

Annars är allt bra. Blir en helt vanlig vecka med balett för Emilia imorgon och barngympan på torsdag. I helgen har vi ingenting inplanerat så det blir att fortsätta med huset. Så en helt vanlig, trist novembervecka alltså. Man kanske får göra nåt oväntat mysigt nån kväll i veckan så det händer nåt annorlunda. Kanske får ta och överraska familjen med myspicknick eller nåt….

Dagens idag består av jeans 2nd Day, blus H&M (som jag köpte för ett par veckor sedan med rabatt och bonuscheck så den kostade ynka 129 kr), kofta Valerie och skor Jeffrey Campbell

P1240843P1240836P1240833P1240838P1240835P1240839P1240834P1240840

Woop woop eller vad säger man när man är såhär oförskämt speedad? Undrar om ni tror jag går på nåt ej lagligt nu men jag lovar. Det enda jag dopade mig med inatt var glass i stora lass :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. åhhh såå snygg outfit..thumbs up !!

    Ja ibland kör man på och man vet INTE vad man går på .!!

    Hoppas din dag blir jättebra och den lugnar ner sig

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack för tacotipset i tidigare inlägg! Lagade det igårkväll och vi gillade det verkligen!
    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar