VivanDivan

VivanDivan

måndag 26 november 2012

Måndagar är ett jäkla sätt…

…att använda en sjundedel av sitt liv på! Det citatet läste jag nånstans och ibland känns det som det stämmer. Usch vad det är segt på måndagar. Man är trött efter helgen fast man borde vara utvilad. Jobbigt att gå upp, man är seg i starten och dagen går jättesakta. Resten av veckan flyger sen på i rasande fart. Är det nån som mer än jag som känner så? Att måndagar verkligen är den segaste dagen på veckan. Fast i o f kan man ju vända på det och säga att måndagar är ett bra sätt att spendera en sjundedel av sitt liv eftersom den går så sakta och man då kanske hinner mer….eller hur var det nu? :)

I a f ny vecka, nya möjligheter. T for precis iväg till Stockholm och vi kommer mötas en snabbis ev på onsdag kväll för jag åker på kurs torsdag och fredag och han kommer sent på onsdag förhoppningsvis. Ev torsdag och då ses vi inte alls förrän fredag kväll. Vad händer mer den här veckan, hmm, balett imorgon, Felix ska följa med en kompis hem på onsdag och är eld och lågor över det. Barnen har gympan på torsdag och sen är det helg igen. En helt vanlig vecka och vi får se vad som hinns med förutom att jobba och sköta dagliga sysslorna.

Dagens idag blev klänning Odd Molly Rock-a-fellow silk dress strlk 1 i vintage chalk, kofta Odd Molly Timeout wrap dark grey strlk 1, jeans G-star Arc superskinny och stövlar Art. Sjalen är B.Loved och halsband Icon

P1260067P1260066P1260065P1260064P1260063

Så nu speedar vi väl upp den här veckan också tycker jag…

Tjolahopp alla glada

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Jag är skitseg på måndagar, och nu är jag glad den snart är över:) Snygg stass!
    kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar