VivanDivan

VivanDivan

torsdag 29 november 2012

Snööööööö…jiiiiha och Vila-dagens!

God morgon söta vänner! Snacka om att vi stressade imorse. Jag skulle packa inför två dagar (en natt) på kurs, fixa matsäck till barnens utflykter, ta fram gympakläder mm mm och vi var riktigt sena. Dessutom har det snöat hela natten så bilen behövde skrapas/sopas och väglaget inte det bästa. Men nu är jag på plats i Sigtuna och passar på att blogga lite här på rasten. Snön faller utanför fönstret och nu när jag stressat ner lite känner jag mig sååå himla nöjd med tillvaron. Igår kväll fick jag upp lite julstjärnor och annat adventspyssel så det är påbörjat, tog rätt på disk och tvätt och dammsög hela nedervåningen så det är klart inför helgen. Och det är himlans mysigt med snö i a f. Det blir ju mycket ljusare ute och man kanske kan få lite julkänslor såhär inför första advent. Men bloggning blev det inte mycket med igår kväll för det var lite fullt upp med pysslandet hemma. T kom hem sent inatt och vi hann i a f träffas några minuter imorse innan vi skulle iväg igen. Så lite längtar jag tills imorgon då vi får träffas på riktigt första gången den här veckan….:-)

Dagens idag består av blus från Vila, jeans Please, skor Friis & Co, halsband Rock by Sweden och skärp Rehard.

P1260133P1260132P1260135P1260131P1260129P1260136

Nehej ni, nu börjar det igen så jag måste sluta här. Få se om jag hinner blogga lite ikväll. Ska tydligen vara skaldrjusbuffé här till middag och det är ju inte så dumt. Inte så dumt alls :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Ja nu blir det inte fel med lite snö, det hjälper på julstämningen:)
    Ha så mysigt på kursen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg blus! Så läckert med dom svarta manchetterna! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar