VivanDivan

VivanDivan

fredag 9 november 2012

Både jag och min man borde skämmas…

Halloj bloggisar! Idag när jag gick från jobbet till parkeringen kom jag på en sak som gör att jag skäms jättemycket och min man borde också skämmas…herre jösses…vi har båda glömt bort vår bröllopsdag igår. 25 oktober 2008 gifte vi oss så vi firar alltså 4 år och alltså blomsterbröllop. Det är verkligen nästan pinsamt att vi inte firade alls och inte ens kom ihåg att gratta varandra. Var ju förstås tvungen att ringa direkt och tala om vårt misstag och sen skrattade vi bägge två…Å f-n liksom….:)

Så här har ni lite pics från hur vi såg ut då :)

_MG_7500_MG_7424_MG_7494_MG_7530_MG_7538_MG_7585

Och ett par dagar innan bröllopet gjorde jag min lilla bröllopsgåva till min käre man. Tatuerade nämligen in hans namn på magen….:)

P1130805_thumb[1]

Minns hur jag kämpade för att dölja den i tre dagar så han inte skulle se den innan bröllopsnatten :-)

P1130805_thumb[1]

Men vet ni, vi får fira en annan dag. Shit happens och vi är inte mycket för att ge varandra presenter sådär på speciella tillfället heller. Jag blir nästan gladare av en spontan present en helt vanlig onsdag istället för en “påtvingat”  köpt present…

Nu blir det lite X-factor och stora godisskålen. Ha en fin kväll bloggisar

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

15 kommentarer:

  1. Så vacker du var/ är menar jag förstås! Grattis på bröllopsdagen!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. hihi vad tokigt. Grattis på bröllopsdagen säger jag och nästa år kan ni ju fira dubbelt istället?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Grattis så här några dagar i efterskott till bröllopsdagen. Och ni är så underbart fina.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Hahaha lit ekul faktiskt och tur att båda glömde ;) Grattis i efterskott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen:) Gud vad fina ni var! Och jag håller med dig, det är roligare att få presenter när det sker spontant.....Kram!

    SvaraRadera
  6. Så vacker bröllopsklänning!! Fira kan man alltid göra i efterhand! /Ellenor

    SvaraRadera
  7. Grattis på bröllopsdagen !WoW vilken fin klänning ja hela du är ju bara så fiiiiin.......Presenter som är spontana är alltid skoj.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Stort grattis i efterskott!! Jag håller med om att det är roligare med överraskningar än påtvungna presenter:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Vivvi. Ta väl hand om varandra så kommer det fler bröllopsdagar.Själv firar jag och gubben 32 år som gifta i maj. Tänk vad tiden går:) Hälsningar Lena

    SvaraRadera
  10. Oj så fin du var på bröllopsdagen! Vilken klänning!! Grattis! Äh ibland kan man glömma sånt som man tror man aaaldrig kommer glömma ;) det får ni ta igen en annan gång! Kram

    SvaraRadera
  11. Men gud vad vacker du var! Vilken klänning wow! Kan tro din man var stolt över att gifta sig med dig. Grattis till ert blomsterbröllop! Kram Nilla
    Ps kan man få recept på den vältränade magen tack:)

    SvaraRadera
  12. Åååå så vackert: Du är jätte snygg. Så snygg kläning.
    Grattis på blommsterbröloppet.
    Mvh/ Niccan

    SvaraRadera
  13. Hihi Klänning ska det stå:)

    SvaraRadera
  14. Så fina ni är och mannen måste vara jättestolt :-) Grattis i efterskott!

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Väldigt speciell klänning, jag tror inte jag har sett något liknande, men vad sade prästen om att du hade bara axlar ? När vi gifte oss så påtalade vår präst att bara axlar inte är OK i kyrkan utan man ska ha något över. Nu hade jag en klänning med ärm så det var inget problem för oss. Det har ju varit och är väldigt inne med ärmlösa brudklänningar och bara axlar, jag håller nog med vår präst att det är bättre med mer påklätt.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar