VivanDivan

VivanDivan

torsdag 29 november 2012

Att ha den bästa vännen…

Det här inlägget är faktiskt inte för er alla egentligen. Det här inlägget är helt dedikerat en person som står mig närmare än många nånsin gjort. En person som alltid finns där för mig, som ställer upp när jag har det svårt, som bryr sig när jag är ledsen, som gläds med mig när jag är glad. Ni vet en sån person man kan kalla sin vän. Sin allra bästa  vän. Det är kanske få förunnat att ha denna vän och jag är sååå lycklig att jag har dig. Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör förutom min familj kanske och ibland kanske ännu mer än min familj. Jag är så oerhört tacksam att jag har dig i mitt liv fast jag säkert ibland är kass på att utrycka mig och visa min uppskattning. Det här inlägget är för dig. Jag vet att du läser här ibland och jag vill att du ska veta att du betyder sååå oerhört mycket för mig. Vi delar så mycket och du är min klippa, min mentor, min förebild och framförallt…min allra bästa vän…

Jag vet att du gillar den här sången och idag spelar jag den bara för dig…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Så fint skrivit. Underbart att ha en sån fin vän. Utan sina närmaste vänner skulle man knappt klara sig. I dag skall jag o finaste vännen till Göteborg o shoppa och det kommer inte vara tyst en sekund, när livet skall pratas igenom. Njut fredagen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så fint Vivvi :) ja du vad gjorde man utan vänner/vän? Som finns där i vått och torrt, som orkar lyssna och stötta. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar