VivanDivan

VivanDivan

lördag 17 november 2012

Spira love utomhusdagens…

God kväll vänner! Idag har jag och Emilia haft en underbar tjej-boozt-dag. Vi har verkligen haft det urmysigt och jag kände verkligen att det var något jag behövde efter en tuff vecka. Det blir ett längre inlägg senare eller imorgon med lite bilder men tänkte jag skulle visa min dagens och veckans rea-köp från Selected Style. De hade nån sån där 30% för en kväll-rabatt och då slog jag till på en ny blus från Spira. Och precis som alltid så blir man förälskad. Materialet, mönstret, modellen, ja den är bara fantastisk. Och tack Selected Style för supersnabb leverans :)

Till blusen har jag jeans från Please, bälte Rehard, sjalen tror jag kommer från Deeday om jag inte minns fel (fick den i en goodiebag förra året nånstans). Skorna är från Friis & Company och jag gillar verkligen den annorlunda klacken och de var trots höjden jättesköna. Friis & Co rockar verkligen när det gäller skor…

Och så slog jag till på en utomhusdagens idag också. Var så fint och klart väder ute.

P1240991P1240992P1240993P1240994P1240995P1240996P1240997P1240998P1240999P1260002P1260003P1260004

Nu blir det lite fläskfilé, ädelostsås, champinjoner och pressad potatis och mys med mina bästa. Förkylningen är ett konstaterat faktum men förutom halsontet och genomtäppt snok mår jag mycket bättre än i går i a f så det är skönt….antar att det är samma som Felix hade förra helgen…

Ha en superskön kväll bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Vilket fint fynd och vilka fina utomhusbilder!
    Ha en skön kväll!
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Den blusen blev jag också förälskad i! Jättesnygg kombo! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Supersnygg outfit!
    Ser ut som att allt passar på dig, härlig blogg!
    Hoppas du kryar på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Du snygging vilken storlek tog du i denna?
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Tack söta! Den var jättestor i storlek. Chansade på en XS och den var perfekt. Väldigt vid i modellen men kanske något smal i ärmen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar