VivanDivan

VivanDivan

måndag 19 november 2012

Fest en måndag…

…närå, jag bara skoja lite med er. Inte ska jag festa idag inte. Här har det varit riktig sjukstuga idag. Jag med förkylning och huvudvärk och Emilia med magen. Felix har också varit hemma ifall att han bär på smittan men varken han eller jag har blivit sjuka och T är på jobbet som vanligt och inte heller han har känt något. Emilia kräks inte heller längre så det kanske inte var så allvarligt. Hon har haft lite ont i magen och inte kunnat äta så mycket men verkar annars pigg.  Phuuu, men vi ropar inte hej än och vi måste ju vara hemma imorgon också. 48 timmar säger de på förskolan och det kan väl vara klokt…

Men varför i hela friden skriver jag “Fest på en måndag” undrar ni nu…Jo, jag hittade ju mina inlägg från den 19 November förra året och då skulle jag på fest. Det var visst en lördag :-) Så why not, lade jag ut dagens outfit kan jag väll slänga ut kvällens också. Så här kommer den…

Klänning Only (sidenband har jag tagit ett hemma som skärp), strumpbyxor Lindex, skor Jeffrey Campbell och halsband Diddi.

P1190531_thumb[5]

P1190524_thumb[5]P1190527_thumb[6]P1190530_thumb[5]P1190532_thumb[7]P1190533_thumb[6]P1190534_thumb[7]P1190536_thumb[6]P1190538_thumb[6]P1190539_thumb[5]

Minns att jag kände mig himla fin den kvällen och det kanske syns. Vad glad jag ser ut :)

Nu ska jag röja lite här för det ser ut som en bomb har slagit ner i vårt sovrum. Lego och smådjur överallt. Inte kul för en liten frisk kille att vara hemma med två sjuklingar. Då blir det mycket utrivet kan jag säga…

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Du är alltid fin Vivvi:) Synd att det blir fest allt för sällan.
    Jag håller tummen för att sjukan är över!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni mår bättre, inte kul att vara sjuk. Ursnygg är du på bilderna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Läcker stass! Får väl se om jag klarar av dom där klackarna;) Håller tummarna för att ni slipper kräksjuka. Kram

    SvaraRadera
  4. Så fina outfits snygga du hade för ett år sedan!
    Krya på er, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Du var fin! Och är alltid för den delen :-)
    Hoppas nu magbesvären går över och inte är någon kräksjuka!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar