VivanDivan

VivanDivan

onsdag 28 november 2012

Esprit glömmer man liksom bort liksom balettavslutning…

God morgon bloggisar! Igår kväll när jag skulle skjutsa Emilia till baletten fick vi reda på att det visst var avslutning för terminen och de skulle ha lite uppvisning för föräldrarna. Förra gången då vi ju var sjuka hade det informerats om att alla barnen skulle ha tomteluvor med men det hade vi ju missat. Som tur var hade en tjej två luvor med sig så Emilia fick låna en. Och de var sååå himla duktiga. Min lilla balettsnutta som verkade lite låg igår dock. Hon hade varit väldigt stillsam på förskolan också och de undrade om hon höll på att bli sjuk igen. Samma på baletten då hon var lite tystare än vanligt och inte alls så full i spring som hon brukar. Hon sa själv att hon hade ont i huvudet och kände sig hängig men vi tog tempen senare på kvällen och ingen feber och imorse var hon pigg så det var väl bara en dålig dag får man hoppas…inga mer sjukor nu…

Igår fick jag hem en blus från Smart Girl som är en webshop jag glömmer bort men har beställt några gånger och de har verkligen superbra service. Snabba leveranser, stort utbud och fina bilder på kläderna som gillas mycket. De har även levande catwalk-filmer och det tycker jag är superbra när man ska beställa på nätet och inte sett kläderna i r l. Blusen är från Esprit och jag tycker den är riktigt riktigt fin. Viscoes/rayon och känns nästan lite sidenmjuk med coolt tryck. Finns även som klänning har jag sett. Esprit är ett märke som jag också glömmer bort men de har ju hur mycket fina och klassiska kläder som helst. Vi har en butik här i närheten och jag ska nog baske mig gå in och kika lite mer på höstens kollektion. För den här var ju lovande :-) Tack snälla Smart Girl! Till blusen har jag jeans Please, linne Rosemunde, skärp Rehard, halsband Icon och skor H&M.

P1260128P1260119P1260120P1260121P1260122P1260125P1260126P1260127P1260124

Tänkte att jag lägger upp lite bilder från baletten senare men måste gå igenom och redigera lite så det inte kommer med andra barn som jag inte har tillåtelse att visa. Efter baletten igår kväll blev det soffmys och vi köpte med oss färdig mat hem. Chicky bits och ris till de små och nachotallrik till mig. Sen såg vi en jättemysig julfilm “Tomtetass och jakten på julen”. Riktigt bra familjefilm som jag kan rekommendera…

tomtetass_och_jakten_pa_julen_blu_ray

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. ÅHHH så snygg el som alltid !! Smartgirl är jättebra och har verkligen bra bilder :) men glömmer bort den men googlar mycket på kläder som tagit slut på andra webbisar och då dyker Smartgirl alltid upp de har ju massa märken!! Esprit har ju massor av snyggt men man glömmer :(...synd !!

    Ha en bra slaskdag

    Kram
    / Tina

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!! Du är alltid fin, hos dig gäller uttrycket; -allt klär en skönhet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg dagen, men så är det så att allt kler den smukke:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt. Är skorna sköna? Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar