VivanDivan

VivanDivan

måndag 5 november 2012

Alltså den där katten och hans sovstil…

Halloj bloggisar! Jag är fortfarande pigg och speedad efter nattens jobb. Har varit full rulle hela dagen men jag kunde lämna jobbet nöjd över att ha löst alla problem i a f. Sånt rockar ju :)

Egentligen har jag inget att skriva om just nu. Ska ta och vattna lite blommor här hemma innan det är natti-natti-dags för barnen och saga-tajm.

Men för ett par dagar sedan tog jag såna lustiga bilder på Chewie att jag bara måste visa dem. Alltså den där katten och hans sovstil…

DSC_0859DSC_0851DSC_0852DSC_0853DSC_0856DSC_0854DSC_0857DSC_0860

Softare kille får man leta efter och han kan verkligen konsten att njuta livet den här katten :)

Nu pockar småttingarna på min uppmärksamhet. Har visst kommit en Toys’r’us-tidning i brevlådan idag och julklappsönskningarna haglar :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Cool katt! Skönt att det löste sig med problemen på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så sött.. Så där sov alltid Sissi, tänk att det redan närmar sig ettårsdagen för försvinnandet. Får allt lite ont i magen...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så cool katt. Haha ser helt underbar ut. Goding.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Han är bara så cool, just love him, mer kattbilder om man jag får bestämma :-)
    /C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar