VivanDivan

VivanDivan

onsdag 14 november 2012

Finaste silke från Valerie

God morgon sötnosar! Idag är det kursdags igen och jag sitter just nu i nån liten soffgrupp på Stora Brännbo i Sigtuna och väntar på att kursen ska börja. Åkte tidigt så att jag skulle kunna ta det lite lugnt. Sååå skönt att sätta sig ner en stund med en kopp te och blogga lite eller prata med andra kurskamrater som kommit tidigt. Det är verkligen sååå himla mysigt här….:)

Idag har jag på mig en blus från Valerie som jag köpte på Tullhuset redan för nån månad sedan. När jag såg en sneakpeak på den på deras FB-sida (gå in där b t w för de har supermycket fina inspirationsbilder) blev jag såld och de bokade en strlk 34 åt mig. De är sååå himla gulliga där och serviceminded och det gör ju att man återvänder som kund (fast nu var det minsann länge sen jag var där så ett besök snart är nog på sin plats). :-)

Blusen var i a f precis så fin som jag trott och härligt sidentyg som jag verkligen älskar. Hade den på mig när vi var i Tällberg för nån månad sedan och fick så mycket beröm. Så idag fick den ett eget litet inlägg minsann och till den har jag jeans från G-star, skärp Rehard och skor Jeffrey Campbell.

P1240956P1240957P1240958P1240961P1240959P1240960P1240962P1240964P1240966

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Verkligen super fin! Ja jeansen också.
    Har köpt mina första g-star nu hihi :-D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Maria. Då är du fast jag lovar :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Snälla berätta var du köpt de mörka tighta pleasejeansen du hade häromdagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har jag köpt på Tradera faktiskt från en säljare jag känner :) Hon har i sin tur köpt dem i Italien tror jag...har faktiskt inte sett dem i nån svensk butik..
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Du är så fin så. Jag tror du kan bära upp precis vad som helst. Mycket lyckat köp.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin! Nu blev jag väldigt inspirerad att rota fram min gamla blus i liknande stil - måste göras ikväll.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag :) Kommer säkert bli en urfin kombo som vanligt :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Ursnyggt o häftigt att blanda romantik med lite rockigt, GILLAR. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar