VivanDivan

VivanDivan

söndag 4 november 2012

En myskatt i varje säng, flyttblomma och adventsbelysning…

Halloj därute! Idag har jag jobbat nästan hela dagen samt städat lite mer och så har mina föräldrar varit på besök. Fick jättefina blommor av mamma. Det är skott från en blomma som härstammar från gammelmormor så de ska jag ta vara på.

DSC_0918

Blev ju bra i köket mellan de två blommor jag hade där i varje fönster sen innan…

DSC_0924

T och barnen var ute större delen av dagen och pulade i trädgården medans jag var inne och jobbade. Han är lite smart min man för han satte upp adventsbelysningen i trädet ute redan nu innan det slår till och blir snö och jättekallt. Sen behöver man ju inte tända den förrän till advent men då slipper man ju frysa händerna av sig eller pulsa runt i snö när det är dags…mmm…fiffig karl jag har :)

DSC_0898DSC_0902DSC_0899DSC_0900DSC_0901

Provtända får man väl göra ändå tycker jag…:-)

DSC_0916

Vilket konstverk han åstadkommit. Vet inte riktigt vad det liknar :)

DSC_0917

Sen nu ikväll så har barnen myst i vår säng med film på datorn. Felix somnade så gott med sällskap av sin myskisse…

DSC_0903DSC_0904

…medans Emilia såg klart filmen och har nu gått och lagt sig i sin säng tillsammans med sin myskatt…

DSC_0909DSC_0911

Vi har verkligen världens goaste katter som trivs så bra tillsammans med barnen och gärna gör dem sällskap i sängen.

Hur gulligt är inte det….??? (tycker jag i a f Smile)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Så mysigt med barnen och katterna! Och smart tänkt med ljusen. Kan tänka mig att det blir väldans kallt annars. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju hur gulligt som helst med katterna i barnens sängar :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mys på högsta nivå:)
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Har försökt läsa ikapp här! Roligt med alla Londonbilder i de andra inläggen (jag insåg att fotade alldeles för lite)!
    Smart att sätta upp ljuskedjan redan nu, tack för tipset, ska jaga ut maken snarast!
    Barnen och kisarna är ju bara så söta.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar