VivanDivan

VivanDivan

lördag 29 juni 2013

Mitt godaste snacks…och min sons…

God morgon alla söta! Nu är ni nog en hel del som har er första semesterdag antar jag? Själv har jag en vecka kvar att jobba men helg är det ju och solen skiner här från en klarblå himmel. På agendan idag står besök till IKEA och cityfestival. IKEA-besöket beror på att jag har fått nog av vårt gräsliga svarta porslin som börjar ha lite mer än lovligt många tallrikar som är kantstötta så nu ska jag köpa något nytt och fräscht. Sen såg jag också att de hade ett väldigt prisvärt cafébord att ställa på lilla verandan.

Jag vet inte vad det är med mig den senaste tiden. Jag kan verkligen inte komma isäng i skaplig tid en enda kväll. Kan inte sova på kvällarna och det är ovanligt när det gäller mig som alltid varit en kvällströttis. Igår låg jag och tittade på film på datorn vääääldigt länge medans resten somnat för länge sen. Till filmerna hade jag mitt absoluta favvo-snacks naturgodis som man plockar ihop själv ni vet som smågodis. Nötter och torkad frukt i alla de former. Mmmm like it…Favoriter är de där gröna wasabi-nötterna och nu hade de även wasabi-ärtor. Sååå himla goda…

DSC_0176

Felix däremot är den nyttigaste sorten då hans favoritsnacks är grönsaker i alla former. Favoriten är paprika och han kan lätt trycka i sig en hel paprika på nolltid. Det är ju faktiskt inte alls dumt att han föredrar paprika före godis :)

DSC_0192DSC_0191DSC_0194

På bilden ser han lite flottig ut i håret men han har precis stått med sin vattenpistol och sprutat ner hela sig :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Vad bra att han föredrar grönsaker. Önskar att jag gjorde det! Jag har också svårt att komma till ro på nätterna.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar