VivanDivan

VivanDivan

måndag 17 juni 2013

True Blood säsong 6….snaaaart så….

Halloj därute i stugorna! Är ni liksom jag beroende av vampyrserierna True Blood och Vampire Diaries? Nu har man fått vänta lääänge på säsong 6 av den helt fantastiska serien True Blood och nu kommer den äntligen… Första delen på HBO ikväll för er som har tillgång till det. Här i Sverige får vi kanske vänta ett tag men den som väntar på något gott…
Minns så väl hur jag fastnade för serien. Det var en regnig sommar för två år sen tror jag och jag köpte säsong 1 på DVD. Sträcktittade hela säsongen på en helg och sen betade jag av säsong 2-4 också så fort jag fick tag på dem. Säsong 5 är också avklarad och nu kommer alltså 6an. Gissa om jag är laddad. Kan bli re-run av de första säsongerna den här veckan tror jag så jag kommer i stämning….
Vampires forever…. :-)



Ni minns väl gänget?



En liten spoiler kanske man kan få bjuda på till sist....

 
 
 

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi




3 kommentarer:

  1. Jag har redan sett 6:1 :) Kul att vara igång igen..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr, sådana serier går helt bort, är inte ett dugg intresserad av vampyrer etc.
    Tacka vet jag engelska serier, t ex Downton Abbey, kan det bli bättre :-)
    /C

    SvaraRadera
  3. Här har du en till som är biten o satt på första parkett i måndags o kollade första avsnittet. Avslöjar inget såklart men sååå jädrans bra. Nu längtar jag till nästa avsnitt. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar