VivanDivan

VivanDivan

söndag 9 juni 2013

Inget prinsessbröllop men väl en grisfest och nya Ldir

God morgon vänner! Inte blev jag bjuden på det här prinsessbröllopet heller ;-) men jag satt väl så klistrad framför TVn och avnjöt allt det vackra och inte kunde jag hålla mina ögon torra heller. Blir sååå rörd av såna där saker och bölar så tårarna sprutar :-)

Efter bröllopet for jag och T iväg på lite festligheter. Grisfest it was med helgrillat vildsvin och tillbehör. Sååå himla gott och väldigt läckert koncept. I ett partytält ute på landet är det dock kanske inte läge att stassa sig i vackraste festblåsan så jag körde vita jeans från G-star och tröja Maison Scotch. På tossorna hade jag mina nya Ldir som jag luskade rätt på till slut. De är ju bara såååå sköna och coola tycker jag. Hittade dem hos finaste lilla butiken Greta & Anna. De skickar så spana in deras FB-sida där de lägger ut massa inspo. Och snabbaste leveransen och trevligaste kontakten. Perfekt :)

DSC_0622DSC_0626DSC_0623DSC_0624DSC_0625DSC_0628DSC_0629

Som sagt en jättetrevlig fest med nya bekantskaper, roliga quiz och god mat. Vi blev dock inte så sena utan tog cyklarna hem vid midnatt nånstans och det är jag glad för idag. Pigg och kry och utvilad ligger jag nu här och lyssnar på regnsmatter och åskan som mullrar här idag. Mysigt….

DSC_0637DSC_0638DSC_0640DSC_0635DSC_0636DSC_0632DSC_0633DSC_0634DSC_0642DSC_0643DSC_0646DSC_0647

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Dina poser är underbara!

    /Anne

    SvaraRadera
  2. Snygga skor och maten såg mumsig ut! Tittade på bröllopet jag med men blev inte ett dugg berörd den här gången. När Victoria gifte sig bölade jag hela dagen;) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar