VivanDivan

VivanDivan

fredag 28 juni 2013

Ja ja, jag är kanske tjatig med mina Pernilla-klänningar men de är ju sååå fina :)

God morgon mina vänner! Fredag idag och imorse kände jag verkligen ääääntligen! Herrejösses vad trött jag varit den här veckan. Kanske semesterkänslan som börjar ta över nu så här på slutet eller också att jag inte kommer i säng i tid på kvällarna. Kan också ha nåt med saken att göra kanske :) Igår hann jag plöja igenom de två första avsnitten av True Blood säsong 6 och det verkar lovande. Men nu vill jag ju bara att resten ska komma också :-)

I helgen är det i a f Cityfestival som måste besökas. Kan vara lite skoj att få nåt att göra. Blir nog en familjevariant dock och inget partajande som annars har varit brukligt när det vankas festival. Men det blir trevligt ändå :)

Och nu tror ni säkert jag fått fnatt när ni ser min dagens. Ja, jag har verkligen fallit stenhårt för Pernilla Wahlgrens klänningar. Köpte en förra året och iår har det blivit inte mindre än tre stycken. Jag älskar dem verkligen och känner mig så fin i dem. Underbar kvalitet och perfekt passform. Love them….

DSC_0178DSC_0179DSC_0180DSC_0186DSC_0189

DSC_0187

Idag bjuder jag på några bloopers också som jag normalt inte skulle lagt ut. Kolla bara första bilden. Vad håller jag på med för gammeldans där tro?

DSC_0181

Kommer på i det sista att jag ska ändra posen lite och svish så blir det lite flax i håret

DSC_0182

Barnen dyker förbi i minst två-tre kort varenda morgon då de springer omkring…

DSC_0183

…och ja, vi har det lite stökigt ibland i vardagsrummet med kuddar huller om buller….sååå trist med perfekt hela tiden eller hur :)

♥ Puss & Kram♥
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Jättefin klänning...det finns många snygga i sommarkollektionen....den röda tyvärr slut i min storlek.
    Är mycket nöjd med ponchon.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Du var jättefin i klänningen men tyvärr tycker jag de är aningens för korta för mig, jag trivs inte i så korta klänningar. I just den fina du har på dig såg jag megabystig ut (när jag provade den i en butik)då den är rätt pösig upptill :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad den klänningen passar dig och så snyggt med LDir bootsen! Riktigt stilig är du.
    Sedan kan jag tänka mig att den kombon är väldigt skön och bekväm på...
    Hade jag haft längre och smalare ben skulle jag absolut satsat på platta boots men tyvärr måste vi kortisar plågas i klackar och förstöra våra fötter för att se längre och slankare ut...
    Älskar Minnetonka- och Ldir-boots i mocka, så fina och sköna på!

    Ha en skön fredag!
    /Jolanta

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar