VivanDivan

VivanDivan

torsdag 13 juni 2013

Passar jag i långklänning eller? Pernilla Wahlgrens är ju sååå fin…

Tjenixen finisar! Här har vi precis kommit hem från jättefin skolavslutning på Emilias skola och efter det lite pizza-time hos mamsen och papsen. Tradition efter skolavslutning sen jag var liten :)

Men mer om det sen då jag inte gått igenom bilderna än. Tänkte jag skulle slänga ut en liten fråga till er därute. Jag beställde hem Pernilla Wahlgrens finas leopardklänning från Provrummet när de hade rea och velade länge om jag skulle ta den korta eller den långa men jag har nästan inga långklänningar och jag tycker det är sååå fint på andra. Men vad tycker ni? Är det jag? Passar jag i långklänning eller ska jag skicka tillbaka den? Är den korta varianten snyggare kanske? Svårt val det där men den var verkligen som en dröm att ha på sig. Perfekt passform och sååå skönt svalt tyg. Och så förstås mitt favoritmönster leopard hi hi…

DSC_0722DSC_0715DSC_0714DSC_0716DSC_0717DSC_0729DSC_0718DSC_0719DSC_0723

En sån här klänning gör sig förstås allra bäst utomhus i sol och svag vind och böljande gröna gräsmattor till men eftersom det idag har spöregnat hela dagen bidde det inne-bilder….behåller jag den lovar jag att ta bättre bilder utomhus sen :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Den är jättefin på dig. :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Den måste stanna, du är bara såååå snygg i den. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Tycker absolut att du passar i den, tycker att du ska behålla den, den är ätte fin på.
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  4. Nää, tycker inte den är snygg över bysten. Långklänningar ska vara hela över bysten!
    Mvh L

    SvaraRadera
  5. Allt klär en skönhet:) och långklänning är så fint.
    mvh Lena.

    SvaraRadera
  6. Jag håller med L, den sitter inte så snyggt över bysten. Jag tycker den ser vulgär ut på dig, tyvärr. Annars är den fin och tycker att du absolut passar i långklänning.

    SvaraRadera
  7. Hej,
    behåll klänningen, du är jättesnygg i allt!!
    Men var rädd om dej, och jag hoppas att ni hjälps åt med städningen!
    Hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  8. Behåll den! Så snygg du blev i denna så jag nästan blir grön ;-)

    SvaraRadera
  9. Färg och material är jättefint men jag tycker också den är alldeles för urringad/avklädd upptill, det ser faktiskt lite vulgärt ut.
    Linne under eller lämna tillbaka.

    Men du klär absolut i långklänning
    /C

    SvaraRadera
  10. Du är så fin! Allt klär en skönhet.
    Kram/ Niccan

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar