VivanDivan

VivanDivan

tisdag 4 juni 2013

Dags för klänning då

Goder morgon! Oj vad de små är trötta idag och jag kände mig nästan taskig när jag ryckte upp dem här. Men det blev visst lite senare än jag tänkt igår med biobesöket sådär spontant icke-planerat. Får hoppas de piggar på sig när de kommer till förskolan/skolan sen. Tänk i höst slipper jag skriva både förskola och skola för då går båda i skolan. Helt sjukt, då är jag ingen dagismamma längre utan bara skolmamma. Hur gammal känner man sig inte då? Kanske skulle skaffa en liten sladdis he he….”Never gonna happen” säger T så vi får väl se hur det blir med det :-)

Idag tänkte jag att nä, nu kan jag inte gå här och dölja mina bleka ben mer. Nu är det dags för klänning. Rotade fram förra årets Odd Molly Lorraine  dress strlk 1 och med lite halsband och armband och stövlarna från Ldir så tyckte jag det blev en sådär lagom skön och halvsomrig outfit med lite hippie-känsla :)

DSC_0493DSC_0499DSC_0494DSC_0496DSC_0500

Tjolahopp vänner, nu tar jag min hippieoutfit och far iväg till jobbet. Ha en fin dag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar