VivanDivan

VivanDivan

söndag 9 juni 2013

Hur kunde min lilla goa ulltuss bli ett sånt lustmördande monster?

Tjolahopp vänner! Vilken slö dag det varit idag. Förrutom fotbollsträning på eftermiddagen har jag inte gjort nånting alls…absolut ingenting! Men men, att inte göra nånting är ju också att göra nånting eller hur?

Vi har under de senaste veckorna upptäckt att det ligger döda möss och småfåglar i trädgården och undrat vad det är för vilddjur som gör detta och idag fick vi svaret. Vår ulliga lilla goding, hans Helighet Marlow har blivit en riktig lustmördare. Hur kunde världens snällaste lilla ulltuss bli en sån jägare? Trodde det var typ bortavlat hos Heliga Birmor men icke då. Och han äter dem inte heller utan har bara ihjäl dem…usch, även om jag inte gillar möss inne så känns det lite sådär småäckligt…

“Ja ja, snacka skit om mig i bloggen du bara! Och jag tänker INTE komma ner! Och jag tar hur många möss och fåglar jag vill, hör du det din sladdrande kärring till matte” (ser ni inte själva att han skriker åt mig hö hö)

DSC_0045DSC_0047DSC_0048DSC_0050DSC_0052DSC_0054DSC_0056

Visst ser han farlig ut ulltussen? :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Haha, sötingen är alltdå en katt trots allt!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte helt bortavlade instinkter då. =)
    Tror de flesta katter hittar jaktlusten om de får chansen.

    SvaraRadera
  3. Han är ju katt för bövelen! Översta bilden är ju skitläcker! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar